100 Youtube Subscribers Gift!


Afgelopen week heb ik de 100e abonee op youtube behaald! Iets wat ik echt super tof vind. Wat is dat snel gegaan ik denk dat ik nu een maand of vier bezig ben met het maken van filmpjes en nu al 100 volgers.

Super bedankt allemaal voor het kijken. Ik hoop dat jullie mijn filmpjes blijven kijken.
Omdat ik het super vind dat jullie kijken heb ik een klein cadeautje voor jullie gemaakt.

Jade en Pip zijn op de Sims3.nl te downloaden: Download

8 gedachtes over “100 Youtube Subscribers Gift!

    • Geduld, die zie je vanzelf verschijnen! Wanneer ik daar aan toe ben komt het filmpje online! Dit is elke zondag verschillend als je, je abonneerd op mijn youtube kanaal of je volgt mij op twitter dan weet je het zodra hij online staat

  1. Marii je lijkt me een leuk meisje om te leren kennen misschien is er een site ofzo en je woont toch in groningen en hoe laat komt het filmpje lets play omline op youtube?

  2. Hoi Marii,
    Ik vind je filmpjes echt super leuk! Ik ga proberen zo snel mogelijk LETS PLAY THE SIMS 3 JAARGETIJDEN | DEEL 12 |. te kijken!

  3. hey marii

    je filmpjes zijn HELEMAAL GEWELDIG!!!!!!!
    je bent ook echt super goed in de sims!!!
    wauw ik heb echt bewondering voor je!!!!

    groetjes floor

Geef een reactie

