Marii’s Foto Momentje #Januari 2013


Jullie weten wel dat ik meestal één keer in de maand een I Love Instagram logje plaats. Nu bedacht ik me dat ik het leuker om aan het einde van elke maand foto’s te laten zien die ik gemaakt heb met mijn telefoon. Sommigen heb ik ook al op Instagram geplaatst anderen juist weer niet. Vanaf nu dus elke maand Marii’s Foto momentje.
Laten jullie me weten wat jullie er van vinden? Dat zou ik leuk vinden.

Maupie en Skipper twee van onze vier katten. Ze liggen vaak samen te knorren op de bank.

Milla, onze kleine dondersteen. Ze is ontzettend lief en eindelijk genezen van de niesziekte. Sins ze die kwijt is, is er veel leven in gekomen en speelt ze het liefst met een doos of een dopje.  Hier ligt ze uitgeteld. Ze is trouwens erg sociaal vanochtend stond ze voor de duur te miauwen dat ze naar mijn moeder wou. Hoe lief is dat!

Oud en nieuw vierde ik onverwachts bij de Klinkies. We deden ons goed aan oliebollen en kinder champagne.

Milla nog een keer, hier heeft ze nog wat last van de nies ziekte zoals je aan haar ogen kunt zien. Ze mag graag languit bij me komen liggen.

Ik ging samen met een goede vriendinnen een dagje bios en stadt doen. We hadden zin in ijs dus naar de mac voor een flurry

Daarvoor aten we bij een super goedkope maar o zo lekkere pizzaria in Groningen. Het was er ook aardig warm zoals jullie aan mijn gezicht kunnen zien.

In de bios naar The Hobbit. Ik vond de film erg leuk!

Heb ik weer, 1e schooldag na de vakantie ik stap de klas in en jawel mijn schoenzool ligt los! Ik heb ze nog maar 3 maanden en baal er van dat ze nu al stuk zijn. Ookal waren ze goedkoop. Ik heb nu dus geen goeie schoenen meer.

Ik wou al een tijdje een nieuwe adidas vest. Toen ik in de online winkel zag dat er tot 50% korting was heb ik deze besteld! Hij zit super lekker. Adidas blijft nog altijd mijn favoriete sport merk.

Ook kocht ik in Groningen deze basic maar o, zo fijne vest bij de Lady Sting. Ik draag hem graag

Eindelijk maar toch hij mocht weer om! Na een half jaar helemaal niet trainen kan ik nu weer één keer in de week mijn favorite sport beoefenen. Teakwondo, Helaas door uitvallende treinen en ziekte moet ik nu al weer twee keer missen.

Deze Chips is gewoon te lekker. Ik ben dol op Doritos

Deze twee hebben elkaar gevonden! Mila daagt hem net zolang uit tot Maupie er zat van word. Maar wat zijn ze graag samen aan het spelen of liggen samen lekker te slapen.

Stage begon ook weer deze maand, dus wachten op de trein naar huis.

Ook moesten er deze maand tentamens worden gemaakt. Het leuke aan de tentamen tijd is dat je niet naar school hoeft maar nog lekker na de kerstvakantie 3 weken vrij bent. Het nadeel is, is dat ik niet snel kan leren en dus in de kerstvakantie al moest beginnen om een voldoende te halen. Intussen zijn ze gemaakt en is het nu wachten op de cijfers! Laten we hopen op wat voldoendes.

Ze mag niet naar buiten maar toen er sneeuw begon te vallen, sprong ze op de vensterbank en bleef er maar naar kijken. Ze vind het allemaal maar interessant wat daar buiten gebeurd.

We hadden afgelopen week personeelsuitje. We kregen eerst Djembe les en daarna gingen we Beachvolleyballen. Het was erg gezellig! Ondanks dat het ook aardig koud was. Volleyballen kan ik niet maar vind het wel erg leuk.

In de rest van het land lag er al sneeuw! Maar toen ik naar stage liep lag er ook daar een dik pak! Wat een mooi gezicht. Alleen met een koffer door de sneeuw heen ploegen is niet zo’n pretje.

Na drie dagen stage belande ik weer op mijn kamer. Als avondeten had ik een kopje Cup a soep met stokbrood.

Smoothies ik vind ze heerlijk het liefst maak ik ze zelf! Dit was in de aanbieding bij de Jumbo en ik dacht laten we het proberen. Ik vond het best lekker alleen vond ik het niet erg naar aardbei en banaan smaken.

De Jumbo in Zwolle heeft af en toe amierkaans eten. Zo ben ik dol op Skittles en zag ik deze liggen. Ik moet zeggen hij viel me erg tegen heb ze zelfs niet helemaal opgegeten.

Ik mag graag wokken, alleen had ik deze keer iets te veel voor me zelf gekookt en ook nog de woksaus vergeten te kopen. Maar het was lekker.

En toen moest ik er ook aangeloven. Woensdag ochtend werd ik al wakker met keelpijn. Toch gewoon naar stage gegaan waar ik aan het einde van de dag me niet fantastisch voelde. Donderdag en vrijdags vooral tentamens gemaakt en op de bank gelegen. De longen uit mijn lijf hoesten en keelpijn hebben. Gelukkig voelde ik me sins vandaag al aardig wat beter. De keelpijn is weg alleen het hoesten is nog aanwezig.

Op mijn stage had ik een kies kerstpaket gekregen. Super leuk natuurlijk alleen bleek er wat fout te zijn gegaan waardoor mijn bestelling nooit is aangekomen. Na een aantal keer bellen hebben ze mij een nieuwe code gegeven waardoor ik opnieuw iets kon bestellen! Ik ging voor dit kleine relax pakketje van rituals.

En jaa daar was hij dan! De paninigrill. Ik wilde deze al een tijdje en was dan ook blij dat ik hem bij mijn kerstpakket kon bestellen. Vandaag maar eens uitproberen.

Dit was het al weer voor deze maand! Veel eet foto’s en mijn katten zullen ook nog regelmatig een keer terug komen.

10 gedachtes over “Marii’s Foto Momentje #Januari 2013

  1. Hallo Marii,

    ik vind dat je hele leuke foto’s hebt en echt een super mooi vest en ik geloof je helemaal als je zecht dat ie goed en lekker warm zit.

    Gr. Anouk.

Geef een reactie

