Lets Play de sims 3 jaargetijden | Deel 11


Vanaf mijn nieuwe computer is hier dan deel 11 alweer van deze LP serie. Veel plezier met kijken en vergeet niet een reactie achter te laten.

14 gedachtes over “Lets Play de sims 3 jaargetijden | Deel 11

  1. Heey Marii,

    ik wil het ook heel graag lezen en ik vind het wel erg jammer dat je maar een filmpje per week maakt want ze zijn echt zo leuk!

    Gr. Anouk.

    • Hoi Anouk,

      Leuk om te horen. Ja een filmpje maken zit behoorlijk wat tijd in. Daarbij komt dat ik de rest van de week gewoon moet werken en naar school of stage ga dus geen tijd heb om een filmpje op te nemen. Ik zelf wou had het ook leuker gevonden om 2x per week te doen maar dat lukt niet.

  2. Heey Marii,

    ik heb eigenlijk nog een vraagje want van welke sites download je haarstijlen want ik ben daar de hele tijd voor aan het zoeken maar geen een is goed.

    Gr. Anouk.

Geef een reactie

