Lets Play De Sims 3 Jaargetijden | Deel 10


Het duurde even maar daar is hij dan. Deel 10 van LP jaargetijden reeks. Ik moet deze week nog tentamens maken en dan is het weer zoals normaal. Elke zondag een filmpje tenzij ik dit aangeef. Verder heb ik een nieuwe computer gekocht en hoop ik dat hij deze week afgeleverd word. Dit betekend dat ik de sims opnieuw zal gaan installeren en dus ook weer opnieuw met de familie Honeycut zal spelen. Tenzij jullie het leuk vinden om een andere familie te zien dan speel ik daar mee. Dat is aan jullie en laat het me weten in een reactie!

Voor nu veel kijkplezier

10 gedachtes over “Lets Play De Sims 3 Jaargetijden | Deel 10

  1. Mijn broer download de sims 3 altijd voor mij en hij download ook de uitbreidingen maar zelf doe ik dat niet want ik weet niet hoe dat moet.

Geef een reactie

