Lets Play de sims 3 jaargetijden | Deel 9


Vandaag heb ik voor jullie het 9e deel van deze serie. Helaas komt er volgende week geen filmpje online omdat ik deze maand tentamens moet maken. Ik wil daarom wat meer tijd aan de tentamens besteden en wat minder aan de sims filmpjes! wel zal ik proberen 20 januari weer een filmpje te voor jullie klaar te hebben.

Ook meld ik in de filmpje dat er dinsdag 8 januari om 19.00 uur een ea livechat is over studentenleven! Zo gouw de chat online is zal ik hier een link plaatsen! zodat jullie hem kunnen zien!

willen jullie meer informatie over de live chat? dat kan kijk dan op deze site: pinguintech

Veel kijkplezier

4 gedachtes over “Lets Play de sims 3 jaargetijden | Deel 9

  1. ik haal altijd maretakken bij het festival daar kan je voor volgens mij 10 festival tickets inleveren bij koop modus kan ik hem ook niet vinden, maar een boven al! het was weer echt een leuk filmpje! ps:veel sucsses met tentame! πŸ˜‰

Geef een reactie

