Lets Play De Sims 3 Jaargetijden | Deel 8 Happy Newyear


Gelukkig Nieuwjaar allemaal! Allemaal de jaarwisseling goed doorgekomen?
Vandaag heb ik voor jullie deel 8 al weer van deze lets play serie! We zijn nog steeds in de winter. Ook kan ik jullie vertellen dat ik sins kort langere youtube filmpjes kan maken. Dat is super fijn ik zit nu niet meer aan een tijdslimiet. Ik kan dus meer laten zien per keer.

Veel kijkplezier.

8 gedachtes over “Lets Play De Sims 3 Jaargetijden | Deel 8 Happy Newyear

  1. weer zoon leuk filmpje! ik heb nog een tip voor vuurwerk. je doet afsteken en dan moet je niet bij je sim blijven, maar meteen naar ´stad bekijken´dan zie je de pijl omhoog gaan en dus ook de knal en de kleuren.
    voorderest weer een leuk filmpje vooral zo doorgaan!

Geef een reactie

