Voornemens 2013


Wat is 2012 al weer snel gegaan zeg. Morgen zitten we al weer in 2013. Bij een nieuw jaar horen ook altijd nieuwe voornemens. Nu zeg ik vaak: “ik doe niet aan goede voornemens” maar dit jaar heb ik er toch een paar. Ik wil ze dan ook met jullie delen.

1. Weer beginnen met trainen. 
Jullie willen niet weten hoe graag ik dit wil. Ik ben nu een half jaar gestopt met taekwondo omdat het niet samen ging met mijn school en stage tijden. Elke keer kwam ik te laat thuis om nog naar training te kunnen. Afgelopen jaar heb ik wel geteld 4x getraind denk ik. Nu ik op maandag ook stage ga lopen kan ik krapjes aan meteen door naar trainen. Blij dat ik hierom ben. Ook al is het maar 1x in de week ik kan in elk geval weer trainen bij mijn oude vertrouwde clubie. Wat ik extra fijn vind. Vanaf 5 januari mag ik weer. Gouw mijn conditie weer op pijl brengen en hopelijk kan ik snel weer terug op niveau trainen.

2. Over naar 4e schooljaar.
Ik zit nu in het 3e jaar van PMT en ik hoop dat ik dit jaar over kan naar het 4e jaar. Dat zij fijn zijn want ik wil graag afstuderen in 2014. Waarom? gewoon omdat ik wel klaar ben met school. Sinds ik weer stage loop merk ik dat ik veel liever in het werkveld ben dan op school. Maar goed nog 1.5 jaar dus nog even doorbijten.

3. Gezonder eten. 
Tja, ik hou van chips en eet dan ook zo een zak weg. In 2013 wil ik toch wat gezonder gaan eten. Zoals vers koken in plaats van magnetron maaltijden. Of wat meer fruit eten. Gewoon wat gezonder eten en minder snacken tussen door.

4. Meer bloggen. 
Dit ga ik proberen of het lukt weet ik niet. Wel ga ik sowieso door  met het maken van youtube filmpjes eens per week. Verder wil ik wat meer bloggen over sims maar ook persoonlijke dingen. Het enige waar ik nu tegenaan hang is dat ik geen fansite wil zijn. Dus ook geen nieuws post. Ik wil me meer gaan richten op downloads en filmpjes. De filmpjes worden dan voornamelijk lets play’s, tutorials en reviews. Ook zal ik af en toe reviews blijven schrijven.

5. Een 10g rainbowcy volbrengen.
Dit is iets wat ik al zo vaak geprobeerd heb maar me nog nooit gelukt is. Ik denk dat de verste generatie die ik in de sims ooit gehaald heb toch wel 3 is. Binnenkort ga ik dus nog een laatste poging doen om een 10g te maken. Voor de genen die niet weten wat dit is: Het is een generatie challenge in de sims. De bedoeling is dat je met één familie de 10e generatie haalt. Daarnaast dit in verschillende kleuren sims volbrengt. Het is leuk en volg veel van deze verhalen op tumblr maar zelf lukt het me niet. Dit word de laatste poging.

Dat waren mijn voornemens voor aankomend jaar alweer. Hebben jullie ook voornemens of doen jullie daar niet aan? Laat het me weten

Geef een reactie

