Lets Play De Sims 3 Jaargetijden | deel 7


Vandaag heb ik al weer het 6e deel van lets play de sims 3 jaargetijden opgenomen. Eindelijk is het winter. Veel van jullie vroegen of ik met de winter wilde spelen en hier is hij dan eindelijk. Wat mij betreft is dit het leukste seizoen binnen de sims. Wat is jullie favoriete seizoen?

Veel kijkplezier

2 gedachtes over “Lets Play De Sims 3 Jaargetijden | deel 7

  1. hey marii, mijn favo seizoen is ook winter in de sims maar het lente festival vind ik dan wel weer het leukst. komt er deze week ook nog een deel 8? en o ja!, veel sucses met tentame want had ergens gelezen weet ook niem meer waar 😉

    en nog de beste wensen!

Geef een reactie

