Dagje Primark


Iedereen kent deze winkelketen inmiddels wel. De Primark je weet wel die enorme winkel waar je goedkoop kunt shoppen. Ik zelf was er nog nooit geweest maar ken veel mensen die wel eens geweest waren. Iedereen zei, daar moet je echt heen!
Samen met een vriendin gingen we afgelopen maandag naar de primark in Alemere. Deze winkel was net geopend en voor ons 2 uur reizen. Maar dat hadden we er voorover. Toen we binnen kwamen dacht ik meteen; Wow, waar moet ik beginnen. Al snel kwam ik allemaal leuke dingen tegen en had ik mijn tas al aardig vol zitten. Ergens halverwege keek ik naar buiten en schoot in de lach. Er stond een mega lange rij buiten om alleen al de primark in te mogen. Hieronder een foto, ik kon het niet laten om er één te maken.

 

Eenmaal onze tassen vol was het tijd om alles te passen. Alleen om te passen stonden we al een uur in de rij. Gelukkig stonden we met nog wat gezellige meiden in de winkel en   konden we ons prima vermaken. Toen ik eindelijk mijn kleren kon passen bleek dat ik bijna alles te klein had mee genomen. De Europese maten stonden er in het klein op waar ik een beetje laat achterkwam. Ik had ook wat kleren voor mijn zusje meegenomen en gelukkig had ik daarvan wel de goeie maten meegenomen. Je mocht 8 dingen passen en ik had er 7 de rest hoefde ik niet te passen dus dat scheelde ook al weer. De foto hieronder laat zien hoe lang de wachtrij was, en dan stond er nog een hele rij achter ons.

 

Wat ik zelf merkte toen ik in deze winkel aan het winkelen was is dat alles erg goedkoop is hierdoor gooide ik alles wat ik maar leuk vond in mijn tas. Eigenlijk best erg ik schrok ook echt toen ik bij de kassa kwam van het bedrag wat ik moest betalen. Maar aan de andere kant. Ik heb veel leuke dingen voor weinig geld. Na ongeveer drie uur in deze winkel te zijn geweest hadden we echt mega honger dus zijn we naar de MAC gegaan en daar lekker gegeten. Ik zelf hou niet echt van Mac Donalds maar ik had zo’n honger dat ik het toen zelfs lekker vond.

Hieronder een aantal dingen die ik gekocht heb. Ik laat niet alles zien omdat er veel dingen niet voor me zelf zijn.

Even een impressie van mijn overvolle tas.

 

 

Toen ik deze tas zag en ook nog eens zag dat hij maar 12 euro was heb ik hem meteen mee genomen. Ik vind hem super leuk en hij heeft handige vakjes.

 

 

Ik ben dol op disney en toen ik langs de pjamma’s kwam zag ik deze liggen van 1001 dalmatiers! Hoe leuk is dit! ik kon hem gewoon niet laten liggen.

 

Deze outfit heb ik er ook gekocht. Ik draag dit soort dingen normaal nooit. De legging is helaas al klein beetje stuk. Onze kleine dondersteen moest zo nodig op me springen en haar nagels er indoen. Gelukkig op een plek waar het niet duidelijk te zien is. Alle dingen die ik gekocht hebben waren zo rond de 5 a 10 euro! Echt geen geld vind ik.

Al met al vind ik het een erg leuke winkel en ben zeker van plan om er vaker heen te gaan.

Zijn jullie wel eens in de Primark geweest?  Zo ja, vinden jullie de winkel net zo leuk als ik vind?

 

 

 

Een gedachte over “Dagje Primark

Geef een reactie

