Kerstvakantie


 

Wow, wat is dit jaar weer snel gegaan! Ik kan gewoon zeggen dat ik nu vakantie heb! Twee weken lang echt vakantie. Normaal werk ik alle vakanties gewoon door extra centjes zijn nooit mis. Maar nu had ik besloten om ook vrij te nemen. Morgen moet ik nog een ochtend werken en dan kan ik de vakantie echt inluiden. Ik ben eigenlijk van plan om echt een rustige vakantie te houden. Leren voor de tentamens na de vakantie, wat gamen en lekker veel films en series kijken. Daarnaast ga ik naar de primark in Almere lekker een dagje shoppen. Ook ga ik nog een biosje pakken samen met een goeie vriendin. We willen graag naar de laatste twilight film. Al lijkt The Hobbit mij ook echt een gave film. Daarnaast word er natuurlijk kerst gevierd. Mijn vader moet 1 dag werken dus dan doen wij thuis niks gewoon gezellig film kijken ofzo. De tweede dag gaan we gezellig met z’n allen gourmetten.

Wat gaan jullie doen met de kerst?

Daarnaast als ik veel geshopt heb maak ik een leuk shoplogje. Verder komt er zondag geen nieuw deel van de sims 3 jaargetijden uit. Ik moet werken en daarom lukt het me niet om een filmpje te maken dus zal hij later deze week verschijnen!

Fijne kerst allemaal!

2 gedachtes over “Kerstvakantie

  1. hey marri jij ook fijne kerst ;), ik ga ook lekker gourmetten en de 2e dag gaan we gewoon lekker eten koken. jammer dat dat filmpje niet vandaag kan, volg het namelijk! wanner komt die dan uit?? fijne kerst en een gelukkig nieuwjaar!

    groetjes, mark 🙂

    • He Mark,

      Dankjewel 🙂 kllinkt gezellig 🙂
      Sorry, ik probeer het deze week wat ik al wel kan verklappen is dat er ook een review aankomt wanneer kan ik nog niet vertellen. Omdat ik ook moet leren voor tentamens. Maar als ze online zijn krijg je die natuurlijk meteen op mijn blog te zien 🙂

      Jij ook fijne dagen!

Geef een reactie

