TAG #December


Deze leuke december tag kwam ik tegen bij Everything Tim. Een manlijke beauty blogger. December is de maand van kou, sneeuw en veel feest. De treinen hebben vaker vertraging en het word voor mijn gevoel steeds donkerder. Kortom tijd voor deze TAG

1. Wat vind je het leukst aan de maand december?
Het Leukste aan de maand december is denk ik toch wel de gezelligheid overal en de eerste sneeuw! Oh wat hou ik van de sneeuw. Als ik het voor het eerst zie dan kan ik niet stoppen met er naar kijken. Het liefst leg ik dan mijn werk aan de kant en ga ik naar buiten om er doorheen te lopen of sneeuwpoppen te maken. Daarnaast vind ik het altijd leuk al de versierde straaten en winkels. De kerstboom die weer in de kamer staat. Al deze dingen maakt het gezellig.

2. Wat is jouw favoriete parfum om met de feestdagen te dragen?
Ik heb voor sinterklaas net een nieuw geurtje gekregen. Mijn favo geurtjes op dit moment zijn die van Playboy en de nieuwe Playboy vip vind ik heerlijk. Dus waarschijnlijk draag ik die. Of Kenzo Amour – Kenzo dit luxe geurtje heb ik vaak op met feestdagen of speciale dingen.

 

3. Wat zijn drie producten waar je niet zonder kan deze maand?
Dat is sowieso Lippenbalsum. Ik smeer wat af en vooral als het kouder is. Daarna een lekker ruikende bodybutter om mijn droge huid mee in te smeren na het douche. Ik vind op het moment die van Superdrug Cocos en sea butter erg fijn. Als laatste denk ik dat ik dagcreme ga. Ja jullie zien het al vooral verzorginsproducten ik gebruik dan ook weinig tot geen make-up.

4. Wat is jouw favoriete look voor deze maand?
Heb ik niet echt. Ik ben vooral van de natuurlijke look en met sneeuw vind ik dat het mooist. Dus wat mascara en een lichte lipgloss.

 

5. Wat is je favoriete meest glitterende product?
Dit heb ik niet echt. Ik heb nooit echt van glitter of iets dergelijks gehouden in mijn haar of op mijn huid. Enige wat ik dan wel weer leuk vind is om glitter nagellak op te hebben. Dus dan ga ik voor glitter nagellak.

6. Wat is je favoriete kerstversiering?
Lekker vrolijk, wij hebben nu een wit met grijze kerstboom. Maar ik zag laatst op internet een kerstboom met cupcake’s en snoepjes voorbij komen. Dit vind ik ook super vet! Daar zou ik best een kerstboom mee willen versieren. Verder vind ik vlindertjes en sterren enzo ook erg leuk voor in de boom. Met natuurlijk Gekleurde lichtjes.

7. Van welk snoepgoed ga je veel te veel eten deze maand?
Chocola! echt die chocolade kransjes zo lekker! Daarnaast vind ik die schuimkransjes ook erg lekker. Of de kerstkoekjes zijn ook heerlijk. Ik snoep ook veel te veel deze maand.

8. Wat is je favoriete kerstfilm/serie?
Ik vind Home alone nog steeds erg leuke en grappige films. Ik link ze aan kerst omdat ze dan altijd op tv zijn. Daarnaast vind ik de meeste kerst films wel erg leuk. Verder houd ik het meest van fantasie films en kijk ik daar ook het liefst naar.

9. Wat hoop je dat de kerstman je geeft dit jaar?
Tja, klinkt misschien afgezaagd maar niks. Ik ben blij met wat ik heb.

10. De feestdagen draaien om liefde voor je medemens. Wil je iemand een shout-out geven?
Mijn ouders, omdat ze altijd voor me klaarstaan!

2 gedachtes over “TAG #December

Geef een reactie

