Lets Play, Sims 3 jaargetijden | Deel 1


Vandaag mijn 1e Lets Play Sims 3 jaargetijden filmpje online. Dit is deel één. Omdat youtube mij maar 15 minuten geeft is het lastig om echt een leuk filmpje te maken en komen sommige stukjes misschien wat raar over. Maar al met al is het gelukt!

Veel kijkplezier

 

4 gedachtes over “Lets Play, Sims 3 jaargetijden | Deel 1

    • =) Dankje!! 🙂

      ik vind ook super leuk maar er valt ook nog zo veel te ontdekken joh in de sims 🙂 ik heb zaterdag maar een halve dag als ik tijd heb ga ik nog een video opnemen

Geef een reactie

