Sims 3 Blauwdrukken Tutorail


Al een tijdje zit deze nieuwe functie in het spel en ik besloot om er een tutorial over te maken. Het is erg gemakkelijk om via de blauwdrukken een huis te bouwen voor je sims. Bekijk het filmpje als je wil weten hoe het moet!

Alvast bedankt voor het kijken 🙂

19 gedachtes over “Sims 3 Blauwdrukken Tutorail

  1. Super leuk gedaan! Je hebt echt een fijne stem om naar te luisteren; wat nogal wil helpen bij tutorials, hihi. Vaak heb je van die saaie, monotone praters waar je gewoon niet naar wil luisteren (daar ben ik er zelf ÊÊn van volgens mijn docente mondelinge communicatie xD).

    Ik had de blauwdrukken pas een paar dagen geleden ontdekt maar had geen idee hoe het werkte, bedankt dus! 😀

    • aaah lief!! 🙂 dankje ik hoorde het van meer 😛 fijn om te horen dat ik en fijne stem heb 😀

      ja ze zijn echt handig voor als je snel even een huis wil bouwen 😀 ideaal 😀 ben blij met deze toevoeging

  2. hallo ik vind je filmpjes heel leuk en handig!
    ik wil ook gebruik maken van de blauwdrukken maar ik heb ze niet in mijn bouw modes staan dus mijn vraag was hoe ik deze wel krijg?
    zou je mij misschien kunnen helpen?

    • Hoi Nina,

      bedankt alleen al voor het kijken en een reactie hier achter te laten.
      De blauwdrukken zijn meegekomen met de 1a laatste patch net als een duikplank en andere dingen voor de sims. Is jou game up to date? Anders even je game updaten en dan moeten ze er als het goed is bij komen. Succes!

      Laat je weten of het gelukt is?

    • He Nina,

      Super!! 🙂 fijn dat het gelukt is! 🙂 gebruik je ze ook? Ik vind het erg handig om een basis voor je huis te bouwen 🙂
      en super dat je mijn filmpjes kijkt! ik hoop zaterdag avond 1 online te zetten

  3. Hoi.

    dus als je blauwdrukken wil moet je je sims 3 op nieuw instaleren?
    alsvast bedankt je maakt de beste lets plays ever!

    Sarah

  4. Hoi.

    Als ik alleen sims 3 na middernacht heb. Kan ik dan ook die blauwdrukken hebben.

    Leuke filmpjes & ook een erg fijne stem om naar te luisteren.

  5. hey..

    Ik vroeg me af, wat is het langste bouwwerk, of woning wat je hebt gemaakt?
    Ben zelf namelijk bezig met de woning van Tony Montana.
    Als ik op een of andere manier kan vinden om je ze te sturen, dan kun jij daar misschien wel mee aan de slag :p

    [Website heeft hier niks mee te maken]

Geef een reactie

