EA Jaargetijden Event


Afgelopen donderdag was het dan zo ver. Ik had op facebook de winactie van EA gewonnen en mocht samen met andere  fansites de sims 3 jaargetijden komen spelen. Ik had er erg veel zin in en vertrok maandag vanaf het hoge noorden richting Schiphol. Ik zou om half 3 aankomen op schiphol en dan gezellig met Rosana wat drinken. Om 16.00 uur moesten we bij EA op kantoor zijn.
Maar, helaas gooide NS weer roet in het eten. Bij station Hoogeveen moesten we uit de trein op last van de Politie. Ik dacht nee he, heb ik weer. Sta je dan met 100 man op station Hoogeveen te wachten op een bus. Er kwamen er gelukkig 2 aan. Je raad het al 100 man in twee bussen dat past niet. Dus ik had pech en moest wachten. Gelukkig kwam er daarna vlot een 3e bus waar ik wel in kon. Onderweg meteen uitrekenen hoelaat kom ik aan op schiphol. Ik wist niet zeker of ik het nog ging redden. En was de reis de moeite waard als ik toch te laat zou komen? Al met al had ik weer pech en zat ik in Meppel in de stoptrein naar Zwolle. Op Zwolle uiteindelijk overgestapt op een intercity naar schiphol en ik zou om kwart voor 4 aankomen.
Ik besloot om toch door te gaan want Rosana zou samen met Rens op mij wachten. Gelukkig om 16.00 zat ik dan toch op het EA kantoor. Nogmaals dank aan Rosana en Rens zonder hun had ik het echt niet gevonden. Wat een gebouwen daar en niet echt duidelijk welk kantoor ik nou hebben moest. Ik was geheid verdwaald daar.

Eerst ontmoete ik nog een aantal andere mensen binnen de community die ik alleen online kende. Dit waren Nefje en Dieter van Pinguintech. Daarnaast ontmoete ik dus Rens en Wouter die ook allebei voor een fansite aanwezig waren. Wat ik ook erg leuk vond was om Jordy de community manager te ontmoeten. Ik volg hem al een tijdje op twitter en toen ik nog voor Simsadventures werkte was hij de gene die ons review content enzo stuurde.

Toen we er allemaal waren kregen we drinken aangeboden en kregen we op een groot scherm een demo te zien. Toen die afgelopen was mochten we een computer uitzoeken en hadden we ongeveer 1.5 uur tijd om te gamen. Ik als gewoon fan had voordeel dat ik gewoon lekker kon gaan gamen en alles op mijn gemakje kon bekijken. Ik besloot dan ook geen screens te maken omdat eind deze week jaargetijden in de winkels ligt. De anderen moesten natuurlijk alles bij langs om zo veel mogelijk voor hun preview te zien.

Af en toe kwamen er mensen van het kantoor langs, en heb ik ook nog kunnen vertellen wat ik doe. Mijn video reviews ze vonden het erg leuk maar daar bleef het ook bij.

Omdat er avonds ook nog een live broadcast zou zijn mochten we blijven en deze op groot scherm bekijken. Maar omdat ik nog weer terug moest reizen naar Groningen en er na een bepaalde tijd geen aansluiting meer naar huis is moest ik weer terug. Wat ik er jammer vond aangezien ik ook graag de live broadcast nog wou zien.
Nadat ik afscheid had genomen en weg was gegaan verdwaalde ik nog door te zoeken naar een bushalte. Toen ik die eenmaal gevonden had kwam ik Athina en Liviya van SP2 tegen. Het leuke er aan was dat Liviya een naam genootje blijkt te zijn die ook nog eens met mij een stuk tot Amersfoort kon terug reizen. Dus op schiphop eten ingeslagen en terug in de trein in naar huis.
Samen veel gekletst over de sims en wat we doen en over het forum. Ze vond mijn video reviews ook erg leuk en ik besloot door haar om wat vaker op SP2 te komen en om misschien wel weer aan een sims 3 verhaalen dagboek te beginnen. Ik weet dat als ik me goed meng daar op het forum ik misschien ook meer mensen op mijn youtube filmpjes afkomen.

Al met al was het erg kort maar wel erg leuk. Donderdags avonds laat weer thuis en was erg moe van het reizen en de indrukken. Maar het was leuk!! had het voor geen goud willen missen. Ook super tof dat ik Rosana en Nefje echt hebt ontmoet aangezien ik met hun binnen de community het meeste contact heb.

Wil je previews zien van de sims 3 jaargetijden? Dat kan hieronder de links naar de preview van Pinguintech

Pinguintech jaargetijden Preview: KLIK

Ohwja ik kreeg ook nog een super leuke sim goodie mee naar huis namelijk een Sims 3 mok 🙂

 

Liefs Marii

4 gedachtes over “EA Jaargetijden Event

Geef een reactie

