Zo blij als een klein kind


Oke, wat ik nu ga vertellen is echt heeeeeel vet!! 🙂

Afgelopen week sprak Nefje mij aan op facebook en zij: Joh er is een winactie op facebook gaande je kan donderdag 8 november de sims 3 jaargetijden komen spelen. Ik dacht woow dat is wel vet en een kans ik ben die dag vrij en weetje laten we het gewoon gaan proberen. Ik moest de vraag beantwoorden waarom ik jaargetijden zo graag wilde spelen. Wat heb ik geantwoord?  Ja gewoon dat ik met deze onderneming bezig ben en het me super leuk lijkt om andere teamleden van fansites te ontmoeten. Een beetje netwerken dus. Nu hadden ze op facebook al gezegd dat de winnaar een mail zou krijgen. Toen ik dit hoorde dacht ik nou het staat al een aantal uur op facebook en ik heb geen mail dus waarschijnlijk heb ik ook niet gewonnen. Maar ja hoor vandaag zat de mail in mijn postvak! Ik heb gewonnen en ik mag aanstaande donderdag middag op het EA Kantoor de sims 3 jaargetijden komen spelen! HOE VET IS DAT!! je kunt natuurlijk wel begrijpen dat ik als simsfan een vreugde dansje gemaakt heb 😛 Dus even een rijs van dik 7 uur heen en terug maken. Maar dat heb ik er helemaal voor over!

Natuurlijk komt hier een blogpost over, Het is nog niet zeker of ik mag twitteren, foto’s mag maken of iets dergelijks want vaak zit er een embrago op. Maar als het is toegestaan ga ik natuurlijk foto’s en misschien wel filmpjes maken 😛

Lief Marii

2 gedachtes over “Zo blij als een klein kind

  1. Moi
    Über vet natuurlijk!

    Tof hoe je dat allemaal doet, je blogt, neemt op, speelt, reageert en noem de hele rambam maar op. Super!
    Ik denk dat je nu goed moet naar hoe je meer mensen naar je blogs krijgt. Zoek even hoe je meer volgers krijgt op youtube (ach vooruit ik heb er eentje voor je in gedaan http://www.youtube.com/watch?v=RLuPTXrn0Mw)

    Nogmaals, je doet genoeg, maar nu meer bezoekers proberen te krijgen.

    go Girl!

    reitse

Geef een reactie

