25 vragen TAG


Vandaag weer eens een TAG, ik was druk bezig met sims en filmen totdat de boel weer eens vastliep en ik er zat van was voor vandaag. Dus ik dacht laat ik eens een leuke TAG doen. Dus bij deze de 25 vragen TAG.

 

1. Heb je huisdieren?
Ja, 3 katten en de 4e mogen wij over een paar weekjes ophalen

2. Noem 3 dingen die het dichtsbij je zijn
Mijn Telefoon, Balmi Lippenbalsum en Schrijfblok

3. Hoe is het weer nu?
Het is droog buiten en word al langzaam donker. Ziet er winterig uit.


4. Rij je? En zo ja, heb je wel eens een ongeluk gehad?
Al bijna 3 jaar mijn rijbewijs en gelukkig nog geen ongeluk gehad ( FF Afkloppen)

5. Hoe laat was je vannochtend wakker?
9.00 uur volgens mij
6. Wanneer heb je voor het laatst gedoucht?
Gisteravond voordat ik ging slapen was uurtje of 23.00

7. Wat is de laatste film die je hebt gezien?
Eeehm stukje van Jackass gister

8. Wat staat er in je laatste smsje?
Geen idee, mijn laatste appje was of ik morgen kom trainen.


9. wat is je ringtone? 
Hot Right Know van DJ Fresh

10. Ben je wel eens in een ander land geweest?
Ja, Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland

11. Hou je van sushi?
Ik heb het nog nog nooit gehad

12. Waar doe je boodschappen? 
Meestal bij de Jumbo en soms bij de C1000

13. Heb je ooit medicijnen geslikt om eerder in slaap te vallen?
Nee

14. Hoeveel broers en zussen heb je?
1 Broertje en 1 Zusje

15. heb je een computer of een laptop?
Ik heb één computer, Een laptop en een mini laptop

16. Hoe oud wordt je op je volgende verjaardag?
23 al weer

17. Draag je een bril of lenzen?
Nee

18. Verf je je haar?
Wel gedaan nu al een aantal jaar niet meer. Ik zou wel graag weer een keer willen maar ik lig zo veel in het zwembad dat ik het zonde vind.

19. Wat ben je van plan vandaag te gaan doen?
Straks eten en dan nog een aflevering Vampire Diaries kijken en tv ofzo


20. Draag je vaak make-up?
Niet veel, vaak alleen Mascara en soms oogpotlood. Al loop ik vaker zonder make-up de duur uit

21. Wat is je favoriete pizzabeleg?
Salami, Papirka, Kaas

22. Eet je liever een hamburger of een cheeseburger?
Beide liever niet. Hou er niet zo van.

23. Heb je wel eens een nacht doorgehaald?
Dat is wel eens gebeurd ja 😛

24. Wat is de kleur van je ogen?
Blauw

25. Kan je het verschil proeven tussen pepsi en coca cola?
Geen idee, ik drink amper cola

 

 

Geef een reactie

