Marii’s Sims 3 schilderijen


Vandaag was ik op mijn TSR ( The Sims Recourse) account aan het kijken en ik heb daar al heel wat schilderijen staan die je kunt downloaden.
Ik verbaasde me erover dat sommige schilderijen al over de 2000  keer zijn gedownload en daarom besloot ik ze hier nog een keer met jullie te delen. Stiekem vind ik het super tof dat er zo veel simmers over de hele wereld mijn schilderijen gewoon in hun spel hebben. Hoe vet is dat! Jammer vind ik wel dat als je een schilderij of andere creatie upload op de TSR je ze niet meer ergens anders mag uploaden.
Hieronder zie de schilderijen die ik tot nu toe op de TSR heb staan. Wil je ze ook downloaden? Dat kan, je moet dan wel een account op de TSR aanmaken. Het voordeel hiervan is dat je echt onwijs veel content voor je game kunt downloaden. Dus ik zeg DOEN!

Mijn TSR Account: JustMarii

Schilderijen die ik nu heb staan:

Disney Christmas Download: KLIK

 

Christmas Painting Download: KLIK

 

Hollandse Tulpen Download: KLIK

 

Love Swan Download: KLIK

 

Purple Beach download: KLIK

 

City Life Download: KLIK

 

Simba Schilderij Download: KLIK

 

The Lion King download: KLIK

 

Surfing Girl Download: KLIK

 

White Tigers download: KLIK

 

I Love Lions download: KLIK

 

I Love Pigs download: KLIK

 

I Love Cats download: KLIK

 

I Love Dogs: KLIK

4 gedachtes over “Marii’s Sims 3 schilderijen

  1. Ahh ik vind ze allemaal zo leuk, vooral die grote paarse is prachtig ❤ Ik denk erover om er een paar te downloaden, maar ik ben een beetje bang voor downloads de laatste tijd xD

    • Dankje 🙂 het is ook leuk om ze te maken.
      Die grote is een mesh op 1 van parline sims schilderijen weet alleen niet meer welke dat waren 😛

      Ja ik durf ook niet echt meer te downloaden ook bang voor de gevolgen:P mijn pap heeft nieuwe pc en ik mag er de sims ook op zetten. voordeel is dat ik dan youtube kwaliteit goed heb omdat zijn beeldscherm veel groter is 😛 maar nadeel is dat ik dan overal sims op heb staan haha

  2. ik heb een vraag als je naar de sims 3.nl gaar en je een sim wilt downloaden als ik dan op voeg toe aan game klik krijg ik een scherm en daar op staat:
    als u dit verzoek niet heeft gestart, kan het een aanvalspoging op uw systeem zijn. tenzij u dit verzoek zelf uitdrukkelijk heeft gestart, moet u op Niet doen klikken.

    waar moet ik dan op klikken op applicatie starten op niets doen

Geef een reactie

