Tutorail: Hoe maak je schilderijen voor de Sims 3


Vandaag is het me gelukt om een video tutorail te maken van Hoe maak je een schilderij voor de sims 3. Ik had hem al een keer geschreven maar het leek me leuk om hem ook op video te zetten.

Waar ik een klein beetje van baal is dat hij op youtube formaat werd gemaakt maar nu is hij weer kleiner, dat was niet zo. Dus ik ga kijken of ik dat nog kan veranderen.

Veel plezier met kijken en voor de geschreven tutorail kijk je hier: Geschreven Tutorail

Geef een reactie

