♥ Instagram #5


Het is al weer een tijdje geleden dat ik foto’s heb geplaatst dus vandaag weer een nieuwe ❤ instagram. Kijk je mee?

Kledingkast heeft een opruim buurt gehad, ben benieuwd hoelang het duurt tot het weer een rommel is.

Ik ben dol hierop, Vooral de roze zijn erg lekker 🙂

Skipper ligt prima

Eind november krijgen wij gezinsuitbreiding. Mijn moeder word 50 en dit is haar verjaardags cadeau 🙂

Ik en mijn Zusje 🙂

Maupes test alvast onze nieuwe keukenstoelen

Taco’s ik ben er dol op!

Chocola Just loving it!

De lekkerste frisdrank 🙂 helaas ook één bom vol suiker

één van mijn favo geurtjes is op 😦

Taekwondo Maatjes ❤

Eindelijk kon ik weer een keer trainen 🙂

Gezond doen

Gewonnen Simgoodie pakketje 🙂

Was nieuw drinken bij de Jumbo dus ik moest ff proberen. Deze was best lekker alleen had ik een knalroze tong

Snel eten, al waren deze echt niet te eten!

Jumbo had ook 7-up met kersen smaak, best lekker!

Ik ben begonnen met een boodschappen lijstje, ik vergeet werkelijk altijd wel wat mee te nemen als ik boodschappen doe.

Maatjes voor het leven 🙂

Elke dinsdag vroeg van huis om naar stage te gaan.

Het vele leeswerk moet ook weer gebeuren

Vrijdag kwam ik thuis en de keuken was gewoon klaar! heerlijk dat we weer in de keuken kunnen koken en niet overal spullen vandaan moeten halen. Hieronder nog een aantal foto’s

4 gedachtes over “♥ Instagram #5

  1. lekker die zuurstangetjes bij je kleren ,die lus ikke ook wel jammie jammmie .
    En ja blijft je kleren kast zo netjes ,of ……….
    De keueken is echt mooi geworden ,zeker nu het kouder is buiten ,is dit toch wel lekkerder om te koken .In een mooie warme keuken .

Geef een reactie

