Ondernemen : Update


Al weer een tijdje niks gepost over mijn onderneming maar mee bezig dat ben ik wel. Zo heb ik verschillende programma’s geprobeerd om mee te filmen. Waaronder één vet programma Xsplit echt een geweldig programma voor als je echt live wil gamen. Ik kan dan livestreamen bij oa Usstream en twitch. Echt super leuk natuurlijk en dat wil ik ook zeker nog wel een keer gaan doen maar: moet mijn geluid het wel doen. Alles loopt hartstikke prima maar het geluid dat wil maar niet. Erg irritant aangezien het programma wel aangeeft dat hij het doet.
Daarna ben ik dus verder gaan zoeken naar misschien nog een ander alternatief en ik kwam bij Fraps uit. Een lijkt klein programma waarmee je ook filmpjes kan maken. Ik heb het vandaag uitgeprobeerd en ik vind het eigenlijk wel een leuk programma. Alleen ik heb al wat test filmpjes gedaan hij stopt steeds en gaat dan ineens weer verder dus krijg ik een filmpje in meerdere bestanden. Nog even uitzoeken hoe dat allemaal werkt.
Ook kan ik waarschijnlijk met dat programma mijn schilderijen tutorail filmen. Deze is al geschreven en ik zou hem ook nog graag op youtube willen plaatsen.

Verder komt 15 november de nieuwe uitbreiding Jaargetijden uit! echt heel tof want genoeg dingen om te filmen 🙂 dus daar heb ik echt zin in. Helaas is school dan ook weer begonnen en kan ik maar één keer per week simmen.

Verder probeer ik natuurlijk dat mensen mij gaan volgen. Ik laat geregeld op andere blogs comments achter en vaak komen er wel eens mensen ook op de mijne kijken. Verder hebben Rosana en Nefje mijn poseplayer tutorail op hun fansite geplaatst.
Ook kwam EA zelf op facebook met de vraag of er simmers zijn die goed bekende nederlanders kunnen na maken. Nou had ik er toevallig 2 liggen en ik dacht laat ik ze inzenden wie weet wat er uit komt en misschien haal ik daarmee juist ook weer publiciteit voor mijn kanaal.

Mijn kanaal zelf heeft nu 2 abonnees en de filmpjes zijn nog niet echt super bekeken ofzo. ik hoop dat er snel verandering in komt maar ik weet dat het tijd kost en daarbij mijn filmpjes nog steeds niet van de goeie kwaliteit zijn. Hoe beter jou kwaliteit hoe sneller anderen gaan kijken.

Aankomende bufferweken lekker weer spelen en kijken of ik er wat leuke filmpjes uit krijg en misschien dus wel mijn schilderijen tut.

Liefs Marii

Geef een reactie

