Lets Play De Sims 3 Bovennatuurlijk


Omdat ik vanmiddag zo aan het spelen ben geweest is het toch gelukt om een filmpje online te zetten met geluid vanuit de game en van mij! en ook nog in kwaliteit waar ik tevreden mee ben 🙂 Het jammere er aan is, is dat het weer in 2 stukken is opgenomen dus ergens tussendoor gaat de overgang beetje vreemd. Nog ff uitzoeken hoe ik het als één geheel krijg en dan ben ik tevreden 🙂

Veel kijkplezier 🙂

Liefs Marii

2 gedachtes over “Lets Play De Sims 3 Bovennatuurlijk

Geef een reactie

