Before i Die #TAG


Vandaag even iets anders op mijn blog dan Sims en ondernemen. Het is al weer een tijdje geleden dat ik een TAG heb gedaan of een ander “persoonlijk” stukje geschreven heb. Al een tijdje zie ik op verschillende Blogs de Before I Die, TAG voorbij komen. Ik vind hem super leuk en daarom dacht ik laat ik hem ook eens doen. Via Weheartit kun je verschillende plaatjes hier over vinden. Ik heb er 10 uitgekozen omdat ik anders bezig blijf! So Lets Go!! and have fun reading 😉

#1

Dit wil ik altijd nog een keer leren 🙂 lijkt me zo vet om te doen, misschien maar eens zomerkamp surfen gaan doen dit jaar.

#2

Misschien wel mijn grootste wens. Zwemmen met dolfijnen lijkt me echt fantastisch  Ik wil dit op Curaçao doen en ook wil ik na mijn studie kijken of ik stage kan gaan lopen bij het  Dolphin Therapy & Research Center (CDTC). Ik vind het bijzonder hoe dolfijnen therapie zo veel invloed heeft bij mensen met een verstandelijke of lichamelijke beperking. Dus ooit hoop ik de kans te krijgen om dat van dichtbij mee te maken.

#3

Dit lijkt mij nou vet, gewoon echt je eigen huis helemaal zelf bedenken. Dan een stuk grond kopen en je bouwt het er op.

#4

Ik zou nog wel eens een keer echt een goeie camera willen kopen. Aangezien ik toch overal foto’s van maak en het ook leuk vind om te doen. Voorlopig houd ik het nog maar mijn Digitale camera die het ook nog prima doet.

#5

Mijn hele leven allen is ook saai 😉

#6

Met kerst zou ik hier wel eens heen willen, Gewoon omdat al die disney figuren harstikke leuk zijn.

#7

Iets wat ik altijd al heb gewild maar er nog nooit van gekomen is

#8

Gewoon omdat me dit leuk lijkt, eens wat anders 🙂

#9

Gewoon omdat ik het niet uitsluit dat ik naar het buitenland verhuis. Ik wil sowieso nog een keer naar Miami

#10

Ik wil meer van de wereld zien, dan alleen dit koude kikkerlandje.

2 gedachtes over “Before i Die #TAG

  1. Altijd interessant om te zien, zulke posts! Ik ga ook echt nog zo’n lijstje maken!
    Wel supertoevallig, ik loop op dit moment stage bij de Dolphin Academy op Curaçao!

    • Wauw, wat leuk dat je op mijn blog kwam kijken 🙂 Ja ik vind die TAGS zo leuk om te doen.
      Wauw, serieus?? ooh hoe is het daar? en mag ik vragen wat voor stage je er precies loopt? Ik hoop dat ik na mijn opleiding stage kan lopen bij de dolfijnen therapie. Maar de selectie is vast heel moeilijk en ik heb ook geen idee of ze PMTérs aan nemen als stagiaire.
      bedankt voor het kijken op mijn blog 🙂

Geef een reactie

