Ondernemen Pitch


Zo ik heb me gestort op die Pitch niet helemaal wat ik wou maar ja het videobewerkings programma geeft me niet alles wat ik wil. Ook heb ik gewoon random filmpjes gebruikt die ik ondertussen allemaal al in de sims gemaakt heb. Misschien ga ik er nog een keer één maken maar voorlopig voldoet deze.

Vandaag ben ik een gaaf stream programma tegen gekomen Xsplit. Echt ik vind hem zo veel beter dan livestream. Als ik de youtube filmpjes moet geloven. helaas moet het programma betaald worden en goedkoop is het niet. Dus voorlopig eerst door met Livestream en kijken of ik de filmpjes alsnog in beter kwaliteit kan krijgen. Gewoon door oefenen.

2 gedachtes over “Ondernemen Pitch

    • Heeeeeee 🙂

      oooh top ik ga hem kijken 😀 en dankje (A)

      eeeehm als de embed codes dus insluiten die code kopieert en je zet hem dan bij tekst en dan klik je weer op die ernaast zie je hem staan. 🙂

Geef een reactie

