Filmen, makkelijker gezegd dan gedaan ( Sims 3 Poseplayer Tutorail )


 

 

Afgelopen weekend tijdens het filmen kwam ik er achter dat mijn computer livestream niet trekt, ik vind het zelf een fijn programma om mee te werken maar als ik in optimale kwaliteit wil filmen dan loopt het spel of mijn computer vast. Erg vervelend want ik hou er van om producten te maken van prima kwaliteit en helaas lukt me dat nog niet.
Vandaar ben ik een beetje verder gaan surfen op internet naar een geschikt programma die het misschien wel aan kan, Ik kwam daardoor bij Twitch terecht, of ik hier mee kan filmen ben ik nog niet over uit maar deze website is zeker het bekijken waard.
Daarnaast ben ik nu bezig met het werven van followers en mensen die mij daar mee kunnen helpen.
Ik heb op een sims forum een apart topic gemaakt met daarin mijn filmpjes, het loopt nog niet storm maar het kan altijd helpen. Daarnaast post ik mijn filmpjes op facebook en twitter. Ook Nefje helpt me mee door filmpjes van mij op haar fansite te plaatsen.
Voor nu vind ik dit één van de belangrijkste dingen. Beter worden in het maken van de video’s en followers krijgen. Als dat lukt denk ik dat ik al een end ben en dan ook echt kan gaan kijken naar eventuele partners bij youtube of Bol.com waarmee je een partner programma kan opstarten.
Ook wil ik elke week één filmpje online plaatsten. Daarmee heb ik voor me zelf een lijstje gemaakt met wat voor filmpjes ik precies wil gaan maken. Ik kwam tot het volgende:
– Lets Play’s
– Tutorials
– Reviews
– Create a Sim

Dit zijn onderwerpen waar ik goed in ben en dit lijkt me eerst ook genoeg om mee bezig te gaan. Daarmee wil ik me zelf onderscheiden van de rest. Tot nu toe ben ik alleen nog maar Engelstalige youtubers tegen gekomen die dit soort video’s maken. Dus Engels is er genoeg maar Nederlands is tot nu toe weinig.

Wat trouwens nog wel leuk is om te vertellen is dat ik op Pinguintech Sim goodies heb gewonnen 🙂 Hoe vet is dat! Als ik ze binnen heb plaatst ik natuurlijk ffiezz een foto van de goodies.

Dat was hem voor vandaag! 🙂 vergeet niet mijn filmpje te kijken boven aan dit bericht.

 

 

Een gedachte over “Filmen, makkelijker gezegd dan gedaan ( Sims 3 Poseplayer Tutorail )

Geef een reactie

