De eerste stap is gezet


Gister hadden we weer les, eigenlijk ben ik deze les een stapje gaan maken. Tja, ik kon dit model zo invullen dus ik denk dat ik wel kan zeggen jongens, ik heb mijn idee!
Ik ga video reviews, tutorials of play sims with me maken. Uiteindelijk wil ik natuurlijk zorgen dat ik via youtube kan verdienen aan mijn video’s. Maar om dat voor elkaar te krijgen wil ik eerst een groep followers hebben. Dus dat betekent binnen de community er voor zorgen dat mensen mij gaan kennen en mijn flimpjes willen zien.
Nu download ik het filmpje natuurlijk naar youtube, gooi het eruit via twitter en facebook. Zet het op mijn simblr pagina en vraag aan mensen die ik binnen de community al ken wat ze er van vinden.
Nu heeft Nefje mijn video op haar fansite geplaatst wat ik echt super vet vind! Nogmaals Dank Nefje ๐Ÿ™‚ Zie het bericht hier: Marii speelt sims

Dus wat ik nu moet doen, zorgen dat ik bekend raak binnen deย community, dat betekend meer filmpjes maken en vooral gaan promoten.
Daarnaast weet ik dat mensen op hoge kwaliteit filmpjes afkomen dat betekend dat ik nog even met youtube, livestream en movie maker flink ga spelen.

Ik ben nog wel even zoet denk ik ๐Ÿ˜‰

2 gedachtes over “De eerste stap is gezet

Geef een reactie

