Marii, Just Playing Sims


Vandaag ben ik een beetje aan het spelen geweest met livestream. Om straks leuke filmpjes te maken van goeie kwaliteit moet ik natuurlijk wel wat oefenen met het programma en kijken naar de instellingen. Ondertussen heb ik mijn eerste filmpje opgenomen en het resultaat kunnen jullie hieronder bekijken.

Ik heb een ander youtube kanaal aangemaakt voor filmpjes alleen over de sims
Deze kun je hier vinden: ByMarii

Als iemand tips heeft ect! schrijf dan een reactie onder dit bericht! Ik zou blij zijn als iemand weet hoe je de video instellingen op youtube formaat zet. Alvast bedankt en veel plezier met kijken

2 gedachtes over “Marii, Just Playing Sims

Geef een reactie

