Marii en ondernemen: Brainstormen


Brainstormen

Na heel lang nadenken ben ik er uit, eindelijk weet ik wat ik wil gaan doen. Ik wil graag video tutorials maken van de sims door middel van livestreamen en plaatsen op youtube. Ik moet hierover nog een aantal dingen uitzoeken, maar ik wilde iets doen wat ik leuk vind en waar ik andere simmers mee kan helpen of plezier aan bleven. Omdat er in Nederland al meerdere fansites en forums bestaan lijkt het mij juist leuk om eens de andere kant te pakken en het via filmpjes te gaan doen. Beelden zeggen vaak meer dan schriftelijk op papier.

Hebben jullie nog aanvullingen of ideeën? Laat een reactie achter 🙂

5 gedachtes over “Marii en ondernemen: Brainstormen

    • Bedankt, dat dachten wij zelf ook ( heb ff wat gekletst met wat 2 meiden uit de nederlandse community ( hebben een fansite) en die vonden het ook een goed idee, dus ik ga van start! 🙂

Geef een reactie

