Marii en ondernemen



Ja, de titel zegt het al ik en ondernemen, wie denk dat? nou ik in eerste instantie niet. Op school kies je een schoolthema, dit zijn er meerdere maar omdat ik overdag in de knoei kom met mijn rooster heb ik er voor gekozen om een thema avond te volgen, de enige die overbleef was het schoolthema ondernemen. Ja, dacht ik het moet maar dan. Nu ik al twee lessen gevolgd heb vind ik het toch wel erg leuk! Maar goed de grote opdracht je eigen onderneming opstarten.  Ik zie me zelf dat nog niet zo snel doen. Eigenlijk ook iets waar ik nooit overna heb gedacht. Het leuke er aan is dat ik mijn voortgang mag bloggen. Helemaal Top dus!

Tja en nu? wat ga je ondernemen, ik kwam thuis en dat was wat mijn ouders vroegen. Ik weet het niet mam was het antwoord. Daarna op stage gevraagd hebben jullie leuke ideeën?? Er kwamen wel leuke ideeën los maar ik wil iets met mijn blog tenminste dat speelt door mijn hoofd.  Wat precies? geen idee! maar dat ga ik uitzoeken.

Hebben je een leuk idee voor mij? Laat dan een reactie achter 🙂 dat zou ik leuk vinden.

Een gedachte over “Marii en ondernemen

  1. heeej dit zijn zoe en lindsey wij hebben een vraagje voor je. Want wij gaan binnenkort ook van zulke filmpjes maken van de sims maar wij kunnen geen goed programma vinden om te filmen en te praten tegelijkertijd. Welke gebruik jij?

    groetjes: zoe en lindsey

Geef een reactie

