Het studentenleven is weer begonnen


 

September, dat betekend dat de vakantie voorbij is. Wooow wat is die snel gegaan zeg! Na mijn 3 weekjes vakantie werk en natuurlijk moest ik in de beemden werken heb ik zelf nog 2 weken vakantie gevierd. Wat heb ik gedaan?? ja niks eigenlijk, ik weet het saai zul je nu wel denken en ja stilzitten kan ik ook niet. Dat heb ik dus ook niet gedaan. De eerste week was het super weer over de 30 graden en ik heb dan ook elke dag in het zwembad gelegen. Daarnaast heb ik nog een dagje Burgers Zoo gedaan. Ik ben dol op dieren en ik mag graag in een dierentuin rondlopen.

na nog wat gezellige avondjes met vriendinnen was het weer zo ver school is begonnen. Nieuwe klas, nieuw leerjaar en natuurlijk ( eindelijk) Stage! 🙂 Vooral stage heb ik super veel zin in. Terug naar Op Maat weer lekker aan het werk met de mensen.
Zoals jullie merken ben ik ook wat minder actief op het moment. De nieuwe instagram post moet nog komen, Sorry, sorry sorry ik ben  veel te laat maar de eerste week is altijd zo druk. Ook ligt bovennatuurlijk in de winkels en heeft Rosana vandaag simsnetwerk weer geopend :). Door mijn schoolthema ben ik wel weer erg gemotiveerd en vooral getriggerd om weer meer te gaan het  bloggen. Meer daar over? jullie lezen dat binnenkort 😉

 

4 gedachtes over “Het studentenleven is weer begonnen

Geef een reactie

