Simblr


Al een geruime tijd heb ik tumblr. Eigenlijk al dik een jaar maar nooit deed ik er wat mee, omdat ik mijn inlog gegevens kwijt was. Na lang zoeken heb ik ze eindelijk weer gevonden en jawel ik kon weer inloggen. Na een beetje rondkijken kwam ik terecht op allemaal Simblr’s. Wat worden daar toch prachtige sims, screens en andere sims stuff opgeplaatst. Meteen dacht ik dit ga ik ook doen. Een dagboek bij houden werkt voor mij niet tevens een wedstrijd houd ik amper vol. Dus ik dacht ik start een simblr. Gewoon mijn downloads en sim screens posten aan iedereen die het leuk vind om ze te zien. Nu al ben ik redelijk verslaafd aan tumblr en kijk ik er geregeld op. Er staat nog niet zo veel op maar daar zal snel verandering in komen. Heb je ook tumblr of een simblr? Voeg me toe zodat ik ook jou kan volgen.

Mijn Simblr: A Little Peace of my sims life 

 

2 gedachtes over “Simblr

Geef een reactie

