Sunlit Tides Impressie filmpje


Gister besloot ik om eens proberen te filmen in de sims. Ik ben er werkelijk niet zo goed in maar vooruit eens moet de eerste keer zijn. Ik ben van plan om nog een uitgebreide review van Sunlit Tides te maken, hiervoor wil ik alleen goed gespeeld hebben in de wereld dus hij laat nog even op zich wachten.
Ik heb dus voor jullie een klein impressie flimpje gemaakt van sunlit tides. Ook zie je het premium materiaal voorbij komen.

Het is de eerste keer dat ik een filmpje heb gemaakt in de sims en bewerkt met windows movie maker. Ik wil nog een ander video bewerkings programma want van windows movie maker word ik niet vrolijk. Goed al met al wil ik hem toch met jullie delen. Veel plezier met kijken en vergeet geen feedback te geven 😉

2 gedachtes over “Sunlit Tides Impressie filmpje

Geef een reactie

