Sunlit Tides – Screenshots


Sunlit Tides de nieuwe wereld die te downloaden is in de sims 3 store. Al vanaf het moment dat ik hem zag was ik verkocht. Ik ben dol op de tropische uitstraling die het eiland geeft. Helaas had ik zelf te weinig simpoints en kon ik ze ook niet kopen. Gelukkig was daar Patricia en die gaf mij Sunlit Tides cadeau! Ik was zo blij als een kind en ging dan ook meteen de wereld installeren en spelen.
Ik heb de familie Pie weer te voorschijn gehaald en meteen de wereld verkend. Ik kan jullie zeggen dat de wereld echt fantastisch is! EA heeft zichzelf overtroffen vind ik. De sfeer waarin de huizen zijn gemaakt past helemaal, de daken van riet vind ik echt helemaal te geak! Natuurlijk heb ik heel wat screenshots gemaakt en die deel ik vandaag met jullie. Veel kijk plezier!

Nogmaals bedankt aan Patricia zonder haar kon ik niet in deze wereld spelen! Dus Patries bedankt!

Screenshots Sunlit Tides

2 gedachtes over “Sunlit Tides – Screenshots

Geef een reactie

