Tag | 10 t/m 1


Elke ochtend snuffel ik vaak alle blogs af via bloglovin. De laatste tijd komen er vooral veel leuke tags voorbij komen en al een tijdje denk ik, nee kan nog wel even of ik doe het een andere keer wel.

Vandaag kwam ik bij SweetHippos een erg leuke Tag tegen namelijk de 10 t/m 1 tag. Het is de bedoeling dat je bij de eerste vraag 10 dingen als antwoord geeft en bij de 2e vraag 9 en ga zo maar door. So Here wo go!

 

10 Dingen over mij:

22 jaar| 2e dann Taekwondo| Boekenwurm | Sims Lover!  | Kan niet stilzitten | Verslaafd aan The Vampire Diaries | Woon op Kamers | Spaar hard voor een eigen appartement | Heb een verstandelijk beperkt zusje waar ik het goed mee kan vinden | Soms te kritisch naar me zelf.

9 Dingen die ik leuk vind:

Sporten | Simmen | Series/films kijken | Zwemmen | Bloggen | Afspreken met vriendinnen | Lezen | Gekkigheid | Dolfijnen | Muziek

8 Dingen die ik niet leuk vind:

Liegen | Veel opdrachten in één keer af moeten hebben | achterbaksheid | Luiheid | Haters | Mensen verliezen | Rokjes | Ruzie

7 Plekken waar ik graag ben:

My Room at home | Op mijn kamertje in Zwolle | Groningen | Sporthal waar we taekwondo hebben | In het zwembad | Het  strandt | Mijn werk

6 Manieren om mijn hart te winnen:

Accepteer me zoals ik ben | Wees lief | Leuke Humor | Zorgzaam | Sportief | Gezelligheid

5 Plekken waar ik nog heen wil:

Curaçao | Londen | Spanje | Miami beach | Rome

4 Dingen of personen waar ik niet zonder kan:

Familie | Mijn Katten | Vrienden | Telefoon

3 Van mijn lievelingsliedjes:

Say Chance – This Far
Ciara – Gimmie That
Carrie Underwood – Good Girl

2 Wensen:
Happy and Healthy Life

1 Laatste woord: 

Just Be Yourself, Don’t pretend to be someone else

 

 

Geef een reactie

