♥ Instagram #3


Het is al weer halverwege Augustes dus weer tijd voor wat nieuwe foto’s die ik gemaakt heb afgelopen maand. Ik heb vooral veel gewerkt en heb nu eindelijk twee weekjes vakantie.

Veel plezier met kijken.

Door dat vele zwemmen is mijn super fijne badpak kapot gegaan 😦 Dus moest ik een nieuwe bestellen en dat is deze geworden! Ik ben er echt heel blij mee 😀

Bloem bij mijn ouders in de tuin

Nieuwe Broek gekocht 🙂 nu te veel broeken in mijn kast dus voorlopig mag ik geen nieuwe meer kopen

Ochtends kom ik op mijn werk ligt er dit briefje bij ons op kantoor. Doordat Ranomi Kromowidjojo 2 keer goud heeft behaald kwam Jeugdjournaal bij ons langs. Ze is begonnen bij onze zwemclub Ducdalf. Het was een erg leuk stukje geworden en de kinderen van de zwemclub hadden het erg naar hun zin.

Camera draait

Binky ❤

Mijn eerste aankoop bij The Bodyshop. Door al dat zwemmen heb ik zo’n last van droge handen dat ik deze heb opgehaald en ik moet zeggen hij bevalt erg goed!

Love Pistache Nootjes

De serie vind ik al helemaal geweldig!! Ook ben ik nu in de boeken begonnen! Inmiddels deze uit en ben ik in boek 2 begonnen.

Ik en mijn Zusje bij het zwembad

Ik hou van deze dagen!

Mijn Hurraw collectie word steeds groter

Ik en Skipper! Maatjes voor altijd

Luchtballon

Het nieuwe kleedje is goedgekeurd!  ❤

Mijn Dondersteen

Uitzicht bij Blauwestad

Te leuk bierglas

We zijn nog altijd druk bezig met het verbouwen van onze keuken

Zwembad

Mike zijn creatie in een mais doolhof

Met paard en wagen op pad!

Dat was het al weer voor de keer 😀

2 gedachtes over “♥ Instagram #3

Geef een reactie

