Favoriete Muziek Juli


Zoals heel veel mensen ben ik dol op muziek en heb ik ook een brede muziek smaak. Er is weinig muziek wat ik niks aan vind. Vrijwel altijd heb ik mijn spotify aan staan. Helaas heb ik geen premium maar met de gratis versie ben ik ook erg blij. Ik heb dan ook echt te veel playlisten. Als ik spotify niet aan heb staan, staat 3fm wel aan. Mijn favo radio show is echt de Coen en Sander show de mannen hebben gewoon leuke humor en draaien fijne platen. Daarnaast mag ik ook graag naar Michiel, Giel en Gerard Ekdom luisteren.

Hieronder ga ik jullie mijn favoriete nummers van dit moment laten zien. Het is niet dat ik dit per maand ga doen want soms luister ik weken naar de zelfde muziek en soms verschild het weer per week. Het word meer een eens in de zoveel tijd ding.
1. Micheal Calfan – Resurrection
Echt een fijn nummer die ik hoorde bij the ultimate dance battle!

2. Jennifer Lopez ft Flor Rida – Goin’ In ( Step Up Revoluations soundtrack)

Een lekker vrolijk nummer

3.  Loreen – Euphoria

Echt mijn favo nummer op dit moment!

4. Rihanna – Where Have You Been

6. Walk of Earth – Somebody that i used to know
Vind hem beter als de orginele versie!  en knap dat ze met 5 man op 1 gitaar spelen.

7. Say Chance – This Far

Dit is een engels bandje met 3 meiden ik ontdekte ze op youtube en vind ze echt geweldig.

8. Say Chance – Straight Down

10. DJ Fresh – Hot right know

Echt een lekker zomers nummer! ik hou er van!

Dit waren mijn 10 favo nummers op dit moment, ik luister er nog veel meer maar anders word het zo’n lange lijst. Dat wil ik jullie niet aan doen.

Veel luister plezier 🙂 en wat is jullie favoriete nummer op dit moment? of album? Laat het weten in een reactie 🙂

Geef een reactie

