♥ Instagram #2


Elke dag pak ik mijn telefoon en maak ik overal foto’s van, vervolgens deel ik ze op instagram (Marii1990) en heb ik daar veel plezier in. Bij ons thuis word er geregeld eens tegen mij gezegd; Maak je nou al weer foto’s? Eeh ja dat doe ik.

Ik ga proberen om eens in de zoveel tijd ( ja, ik prik geen datums)  de leukste instagram foto’s met jullie te delen. Voor vandaag heb ik er echt weer te veel maar ja er waren te veel die ik met jullie wil delen.

Veel kijkplezier!

Ik heb een externe hardeschijf gekocht van 1.5 tb. Mijn laptop word al minder en vond het handig om er een back-up van te maken. Deze was in de aanbieding bij de aldi en ja die kon ik natuurlijk niet laten liggen.

Ik kocht de braun Silk Epil 7 epileer apparaat en ik kreeg daar een gratis twee persoons dekbed met een waarde van 119 euro bij! dat is natuurlijk niet verkeerd. Helaas heb ik geen twee persoonsbed dus ligt hij in de kast.

Na heel lang nadenken en reviews lezen heb ik hem dan eindelijk gekocht. Deze wou ik al zo lang en graag hebben. Ik ben er dan ook super blij mee! fijn ding helaas is de prijs wel erg veel geld.

Kijk hem nou!

Deze wilde ik al heel lang nude nagellak!

Taekwondopak! dat betekend trainen!!

Avondje stappen! Dus ik had wat make-up op ( draag het vaak niet)

Een deel van mijn games opgeruimd! andere deel moet nog een keer.

Kijk hem nou liggen!

Toch ligt ie het liefst bij mij!

Past al helemaal bij het interieur!

Sabie kwam een dagje naar Groningen en we hebben toen heerlijk bij La Place gegeten. Dit was echt zo lekker!

Ouwhoeren met een ipad!

Ik had een her tentamen dus er moest ook nog geleerd worden.

Mijn Boefje

Weekendje bij Suus geweest daar heb ik 2 spinning ringen gekocht!

Mysterieuze kauwgum

Deze eens geprobeerd vond hem niet super.

Kermis in Goor

Feesttent in Goor, Jammer dat de band soms slecht te verstaan was achter in! verder was het erg gezellig

Ik vond dit wel een vette lamp!! veranderde van kleur! beetje jammer dat ie zo groot is

Relaxx Mode

At voor het eerst bij de subway!  Erg lekker ik had broodje sesam met salami, kaas, sla, komkommer en mayonaise

Hier sliep ik 2 nachten op! Jammer dat hij lek was.

Voetbal kijken

Wijntje er bij

Hond lust bier!

Avondje bankhangen

Ik was een weekendje bij Suus en Ruud en Goor en daar was feestweek de laatste dag word afgesloten met een optocht vol praalwagens! erg leuk om te zien. Ik heb de mooiste op de foto gezet.

Deze vond ik het leukst!

Ik vond dit ook wel wat hebben

Ik vond de boot echt heel mooi gemaakt

Super leuk die gitaar!  het is mijn favo muziek instrument.

De Flinstones

Kamertje waar ik deze zomer niet te vinden ben.

Tja, een nieuwe verslaving

Bureau heeft een opruim buurt gehad.

Skipper in de relax mode

Maupes zijn nieuwe slaapplek

Eerste appel aan mijn moeders appel boompje

In de trein richting werk. Ik had er niet zo’n zin in

Op het werk! Deze vakantie zal ik hier veel te vinden zijn.

Uitzicht vanaf het station

Mijn XXXXXXXXXXXL werkbadjas

Dat was hem weer voor deze keer! 

5 gedachtes over “♥ Instagram #2

  1. Leuk Mari, ik volg je natuurlijk al op Instagram maar toch leuk om je foto’s zo onder elkaar te zien 😀 Ik ga vandaag denk ik mijn blog ook maar weer eens bijwerken. Eerst ff review doen en ff bijslapen. Dus ik denk vanavond weer. 😀

    • Dankje 🙂

      Haha ja, ik heb net mijn telefoon helemaal geleegd dus kan weer vollop foto’s maken 😛
      oee ben erg benieuwd!! 😀 zal zeker ff een kijkje nemen 😀

Geef een reactie

