99 vragen die niemand vraagt Tag


Gister kwam ik voorbij op de blog van mamaJoyce.nl en ik zag deze tag ik vond hem erg leuk en ik dacht laat ik deze ook eens invullen! Veel plezier met lezen.

1.    Slaap je met je kast deur open of dicht?
Open want ik heb geen deur voor mijn kast, Op mijn kamer is hij dicht.
2.    Neem jij de shampoo/conditioner flesjes uit een hotel mee?
Ik heb nog nooit in een hotel geslapen maar als ik ze lekker vind misschien wel.
3.    Slaap jij met je dekens ingestopt of niet?
Ingestopt, anders kan ik niet slapen, alleen als het warm is mag het losjes over me heen.
4.    Heb je ooit een verkeersbord gestolen?
Nee, ik zou niet zo goed weten wat ik er mee moet.
5.   Gebruik jij post-it notes?
Nee, ik gebruik wel plakplaatje op mijn laptop.
6.   Knip jij kortingbonnen uit zonder ze ooit te gebruiken?
Gebeurd regelmatig wel ja, eigenlijk wel zonde.
7.   Wordt je liever aangevallen door een beer of door een zwerm bijen?
Hmmm, moeilijke keuze, ik denk dat ik voor de bijen ga, ben liever lek gestoken dan opgegeten door een beer.
8.    Heb je sproeten?
Nee
9.   Lach je altijd op foto’s?
Niet altijd, maar op de meeste wel.
10. Wat is je grootste ergenis bij mensen?
Liegen, ik heb er zo’n hekel aan als mensen liegen en achterbaks doen achter je rug om. Ik hou van eerlijkheid.
11. Tel je de stappen die je maakt als je loopt?
Eeeh, Nee.
12. Heb je ooit geplast in de bosjes?
Hahaha, alleen als kind denk ik?
13.En gepoept??
Blegh, nee dankje.
14. Dans je wel eens terwijl er geen muziek op staat?
Nee nu ik er bij nadenk nog nooit gedaan.
15.  Bijt je op je pen?
Ja, erg he?
16.  Met hoeveel mensen heb jij deze week geslapen?
Ik slaap lekker alleen!
17. Hoe groot is jouw bed?
Oe geen idee, 1 persoonsbed maar ligt prima.
18. What is je favoriete liedje deze week?
Laureen – Euphoria
19. Mannen die roze dragen?
Sexy! haha nee vind het het vaak wel mooi staan.
20.Kijk je nog steeds tekenfilms?
Tja, mijn zusje mag er graag naar kijken dus ja ik moet verplicht mee kijken.
21. Wat is je minst favoriete film?
Eehm, ik ben niet zon held in horror films dat hoeft van mij niet zo.
22. Waar zou jij je schat begraven als je er een zou hebben?
Geheimpje! 😉
23.Wat drink je bij je avondeten?
Niks
24. In wat voor saus dip jij je kipnugget?
Ik vind kipnuggets niet zo lekker maar doe maar sweetchilly saus ofzo.
25. Wat is je favoriete eten.
Warps ik ben er dol op!
26.Welke film kun je keer op keer kijken en word je nooit zat?
Live dvd Krezip – Sweet Goodbye’s  miss die band!
27. Wie is de laatste persoon die je een kus hebt gegeven?
Pfoeeeh, geen idee alweer zo lang geleden.
28. Ben je ook een scoutingmeisje geweest?
Nee, ik ging op gym en later op taekwondo.
29. Zou je ooit strippen of naakt poseren?
Neeh, niet mijn ding.
30.Wanneer heb je voor het laatst een brief geschreven?
Een sollicitatie brief voor mijn stage. Dat was op de computer. Geschreven is al zo lang geleden ik denk middelbare school.
31. Kan jij de olie van je auto vervangen?
Eeeeh, ik weet niet eens hoe ik moet tanken 😉
32. Heb je ooit een boete voor te hard rijden gehad?
Ik heb nu al 2 jaar mijn rijbewijs en nog nooit een boete gehad ( afklop momentje)
33. Ooit zonder benzine gezeten?
Nee, één keer bijna.
34. Favoriete broodje?
Roomkaas, of kruidenboter i love it! Ciabata met roomkaas, sla en komkommer
35. Het lekkerste ontbijt?
Broodje hagelslag! met een glas sinaasappelsap en melk.
36. Hoe laat ga je naar bed?
Meestal rond 21.30 – 22.30 uur en vaak ga ik laat slapen.
37. Ben je lui?
Nee, ik kan niet stilzitten moet bezig zijn.
38. Hoe ging je verkleed tijdens carnival als klein kind?
Geen idee, wij vierden nooit carnaval maar ik weet nog wel dat ik een keer als indiaan en clown naar school ben gegaan.
39. Wat is je chinees sterrenbeeld?
Een paard!
40. Hoeveel talen spreek je?
Nederlands en Engels.
41. Heb je een tijdschrijft abonnement?
Nee, mocht de donald duck niet meer maar wil die zeker terug.
42.  Wie zijn beter? Ajax of Feyenoord.
Geen idee, interesseert me ook niet.
43. Ben je koppig?
Tja, ik denk soms wel een beetje erg ja.
44. Wie is beter, Tyra of Oprah?
Oprah ofcourse
45. Kijk je naar soaps?
Eigenlijk nooit meer naar tv series. Maar soms moet ik verplicht GTST meekijken.
46. Heb je hoogtevrees?
Jaa, het wandrek is eigenlijk al te hoog.
47. Zing je in de auto?
Hahaha altijd!
48. Zing je in de douche?
Vroeger wel nu niet meer.
49. Dans je in de auto?
Hahahahaha als er een lekker beatje is.
50. Ooit een pistool gebruikt?
Ja, heb een keer mogen schieten op zo’n schietbaan.
51.  Wanneer heb je voor het laatst een portraitfoto laten maken?
Op Sport en bewegen zeker? zal wel weer 3/4 jaar geleden zijn.
52.  Vind je musicals stom?
Nee, ik vind het echt super! helaas ben ik nog nooit bij één geweest.
53.   Vind je kerst stressvol?
Kerst stressvol? Nee, meestal daarvoor omdat je alles voor school dan moet inleveren.
54.  Ooit Pierogi gegeten?
Wat is het?
55. Favoriete fruittaart?
Geef mij maar gewoon die aardbeien kwarktaart aller lekkerst.
56. Wat wilde je vroeger worden?
Dolfijnen trainer ( stiekem nog steeds )
57. Geloof je in geesten?
Nee, moet er niks van hebben.
58. Ooit het Deja-vu gevoel gehad?
Eeeehm, nee volgens mij niet.
59. Wat voor vitaminepillen neem je dagelijks?
Vitamine B  volgens mij
60. Draag je slippers?
Jaa! loop het liefst op blote voeten of op mijn birkies.
61.  Draag je een badjas?
Ja, elke zaterdag tijdens het zwemles geven.
62. Wat draag je in bed?
Meestal een Pjamma met sokken.
63. Eerste concert?
Eeeehm… sunsation volgens mij  daar heb ik toen, van dik hout, intwine, krezip, within temptation gezien.
64. Kruidvat, Etos of DA.
Kruidvat
65. Nike of Adidas?
Ga toch voor Adidas!
66. Cheetos of Doritos?
Doritos
67. Pinda’s of zonnebloempitten.
Pinda’s zeker weten!
68. Ooit van de groep Tres Bien gehoord?
Nopuh, wat is het?
69. Ooit danslessen gehad?
Jaa! Heb op streetdance en aerobic’s gezeten vroeger en op sport en bewegen en nu de calo weer dansen gehad.
70. Wat voor beroep doet jouw man later?
Ik heb geen man, maar iets in de sport denk ik.
71. Kan jij je tong oprollen?
Ja
72. Ooit een spellingswedstrijd gewonnen?
Nee en die win ik ook nooit. ik ben geen spellingswonder.
73. Heb je ooit gehuild omdat je zo gelukkig was?
Jaa!! toen ik was aangenomen op de opleiding
74.  Heb je recordable cd’s in huis?
Volgens mij mijn vader ja
75. Kun je recordable cd’s branden?
Ja
76. Brand je vaak wierook?
Nee eigenlijk nooit.
77. Ooit verliefd geweest?
2x
78. Naar welk concert zou je graag willen?
Jacqueline Govaert zou ik heel graag nog een keer zien!
79. Wat was het laatste concert dat je bezocht hebt?
Pff nooit echt naar een concert geweest meestal alleen op festivals enzo dus dat was denk ik jacqueline govaert.
80. Hete thee of ijs thee?
Hmm beide vind ik heerlijk.
81.  Thee of koffie.
Ochtends koffie, middags Thee
82. Mars of Snickers?
Snicker
83. Kan je goed zwemmen?
Jup, een echte waterrat!
84. Kan je onder water zonder je neus dicht te knijpen?
Ja hoor, No Problem ben liever onderwater dan boven water.
85. Ben je een patient?
Nee
86. DJ of een Band op je bruiloft?
Een leuke coverband
87. Ooit een wedstrijd gewonnen?
Met Turnen wel met taekwondo nog niet.
88. Heb je ooit plastische chirurgie gehad?
Nee, moet er niets van hebben. ben zoals ik ben.
89. Wat vind je lekkerder? Groene of zwarte olijven?
Ik eet die dingen niet
90. Kan je haken of breien?
Ik heb haken geleerd op de basisschool maar ik kan het vast niet meer.
91. De beste plek voor een openhaard?
Woonkamer
92. Wil je trouwen?
Misschien ooit, eerst maar een man vinden niet 😉
93. Als je getrouwd ben, hoelang dan?
Niet getrouwd.
94. Wie was je middelbareschool “crush”?
Ik had geen crush op de middelbare school, maar vond jongen van taekwondo altijd erg leuk!
95. Wordt je boos als iets niet gaat op jou manier?
Soms ligt er aan kan me ook prima aanpassen.
96.  Heb je kinderen?
Nee
97. Wil je kinderen?
Misschien, weet ik nog niet.
98.  Wat is je favoriete kleur?
Licht Groen en Paars
99.  Mis je nog iets?
Eeehm?? nee denk het niet.

Geef een reactie

