“Vakantie!”


Let the summer begin!
Gister mijn laatste tentamen gemaakt, hij ging niet goed maar we hopen het beste er van! Tja, dan kan ik nu wel zeggen dat ik zomervakantie heb, nouja zomervakantie. ik heb de zon nog niet gezien deze maand maar ik hoop echt dat hij er snel door komt en we lekkere temperaturen krijgen rond de 25 graden.

Als ik terug kijk op dit jaar is hij echt heel snel gegaan. Nieuwe mensen ontmoet twee keer van klas veranderd, veel nieuwe dingen geleerd en bovenal veel plezier gehad. Ik ben er aan gewend geraakt om op me zelf te wonen en ja, nu ik deze vakantie bij mijn ouders ben merk ik dat mijn vrijheid vooral wat minder is geworden. Ook is het tijd om mijn kamer eens uit te mesten dus laat ik daar vandaag maar eens mee beginnen.

Vakantie, iedereen gaat relaxen en naar een warm land maar ik niet zoals je hierboven in mijn agenda kunt zien. Zo ziet mijn vakantie er dus uit. Ja, je ziet het goed!  Ik moet gewoon de hele vakantie werken!
Dit haar had ik extra geluk! Op mijn aankomende 3e jaars stage hebben ze gevraagd of ik vakantie kracht wil worden. Waar ik natuurlijk geen nee op zeg! extra werk ervaring is nooit mis! Dus na een hele papierwinkel ga ik een aantal weken bij Op Maat werken.  Daarnaast heb ik natuurlijk mijn baan in het zwembad en die begint vanaf deze week! Zo moet ik aardig wat zwemlessen overnemen en in de zomervakantie naast op maat nog recreatie draaien. Dus deze vakantie ben ik wel zoet.
Nu baal ik aan de ene kant wel dat ik echt maar één week vakantie heb aangezien ik met school al een week eerder moet beginnen. Maar aan de andere kant als ik straks op mijn bankrekening kijk word ik toch ook wel erg blij!

Wat gaan jullie deze vakantie doen?

Geef een reactie

