Marii’s Bouwcreaties: De Boerderij


Mijn favoriete uitbreidingspakket in de sims is toch echt beestendbende. Ik ben dol op de sfeer in Appaloosa Plains en het boerderij leven vind ik erg leuk om mee te spelen. Zelf ben ik niet zo’n bouwer in de sims 3. Maar een tijdje terug verveelde ik me en ik dacht laat ik eens een boerderij proberen te bouwen. Ik moet zeggen dat is aardig gelukt. Meestal geef ik op of heb ik geen zin meer maar ik had erg veel plezier in het maken van deze boerderij

Informatie boerderij:
Deze boerderij is echt gemaakt voor het boeren leven. Zo kun je in de stal twee paarden kwijt en hebben ze hun eigen trainingsveld en een stuk grasveld waar ze lekker in kunnen ontspannen. Verder beschikt deze boerderij over een redelijk grote moestuin waarin sla, appels en tomaten is te vinden. Ook vind je erg genoeg mogelijkheden voor overige huisdieren. Heeft je sim de levenswens Arkenbouwer dat kan prima op deze kavel. Er is vol op ruimte voor elk gewenst dier.
Naast de moestuin kunnen je sims er genoeg vaardigheden leren zoals: uitvinden, beeld houden en ook is er een nectar kelder aanwezig. Wel moet de nectar pers zelf nog door je sim gekocht worden.
Deze boerderij is dus echt gemaakt om van je gewassen en oogsten te leven.

Kavel informatie: 

Plaats: Appaloosa plains
Kavel: De Grootste die er is in Appaloosa Plains

Begane Grond:
– Keuken
– Woonkamer
– Grote hal waar vaardigheden kunnen worden ontwikkeld, tevens ruimte naar   de kelder.
– Badkamer
– Stal ( plek voor twee paarden)
– Kinderkamer
– Serre

1e Verdieping:
 Ouderlijke slaapkamer met badkamer
 Tienerkamer
 Toilet met wasruimte
– Hal met relax ruimte
– Uitbreiding mogelijkheden

Tuin:
– Moestuin
– Paarden weitje
– Paarden trainingsveld
– Kinder speelplaats
– Zit en relax ruimte
– Kleine vijver met vis mogelijkheden
– slootje met vis mogelijkheden

Download: 

Er zijn veel downloads gebruik, ik weet niet meer waar ik alles vandaan heb. Hierom kun je deze download alleen krijgen op aanvraag! ( laat een reactie achter en vul je e-mail adres op de juiste plek in ) Dan zal ik hem naar je versturen.

Foto’s:

Wat vinden jullie van mijn 1e creatie die ik show op mijn blog? Leuk, zouden jullie er meer willen zien?
Feedback is altijd welkom!

15 gedachtes over “Marii’s Bouwcreaties: De Boerderij

    • Dankje 🙂 jaa hoor dat wil ik wel! 😛 er zitten wel ontiegelijk veel downloads in. 😛 maar als mensen hem willen hebben mogen ze een berichtje sturen 😉

    • Waarom wil je dat? je kan op elke fansite zien welke uitbreidingen uit zijn van de sims. En ik heb alles

      simsnetwerk.com of pinguintech.nl staan alle uitbreidingen

  1. Hallo Marianne,

    Ik zou deze boerderij erg graag willen hebben! Dat komt omdat ik erg van het Boeren sims leven hou! Ik heb ook veel standaard boerderijen in gebruik in apploosa plains! Dat komt omdat als ik er zelf een bouw, Dan komt er weer niks uit! Dus marianne ik zou hem heeeeeel graag van je willen krijgen!

    Groetjes Kevin

  2. Beste Mari,
    Ik vind deze echt helemaal te gek!
    Ik heb al meerdere leren geprobeerd een leuke boederij te bouwen voor mijn gezin met 2 eenhoorns en katten en honden. Maar ik vind jouwe echt te gek! Zou ik hem mogen hebben?

    Groetjes!

Geef een reactie

