Taekwondo Kamp 2012


Afgelopen vrijdag was het dan zo ver! We gingen met een aantal mensen van de club op trainingskamp. Ik had er onwijs veel zin in, niet alleen voor de gezelligheid maar ook omdat we lekker veel zouden trainen. Nadat ik met koffer en tas in de trein was gestapt hadden John en Don mij van het station op. Daarna bij de sporthal wachten op de rest en we konden vertrekken. Aangekomen zagen we dat het echt een leuke camping was en wij hadden echt een mooi familie huis. Nadat we onze kamers hadden verdeeld en we spullen hadden uitgepakt gingen we eten en meteen daarna trainen. Het was gelukkig niet een zwarte training maar gewoon een leuke/lekkere training. Wel ff wennen zo buiten en op het gras. Als je nou eenmaal gewend ben om in een zaal te trainen. Avond natuurlijk nog even voetbal gekeken.

Na een waardeloze nacht ( ja maar 1 uur slaap) ontbijten en hop trainen op het veld. Jammer dat het regende maar we gingen gewoon door. Ook hadden we voor de training ons nog even vermaakt in de speeltuin, John en ik hebben een nieuwe hobby Jawel WipWappen.  Na de speeltuin kregen we een zware training van 2 uur volle bak trappen op het kussen. Wat was ik blij dat we even konden rusten. Daarna middags weer 2 uur trainen ook weer een zwarte training en oh wat was ik blij dat we konden zitten.
Avonds hadden Lea en ik de puzzeltoch bedacht en uitgezet. We zouden een wandelroute lopen met daarin TKD en bos vragen en daarnaast moesten er dingen verzameld worden zoals een hard gekookt ei, tot aan een servetje.
Ik zat in een leuk fanatiek groepje en de kinderen zochten hard naar de spullen. Het lopen zelf was ook erg gezellig. Wij waren natuurlijk weer zo handig om verkeerd te lopen, maar ach dat maakt niet uit. het was leuk. Daarna de prijzen uitgereikt. Mijn groep werd 2e. Nog ff zakie chips er bij en daarna iedereen moe naar bed.

De volgende ochtend iedereen onder de spierpijn en ik weer maar 1 uur slaap gingen we binnen trainen in Assen. Wat een super training zeg! Deze man gaf zo leuk les, nieuwe dingen geleerd en hoe moe en zo veel pijn dat we hadden iedereen ging gewoon door. Daarna gingen Franco en ik pannenkoeken bakken! Wat waren die lekker zeg! 1.5 uur in de keuken gestaan maar dan heb je ook wat! Daarna nog met de ouderen ( de kids mochten zwemmen) nog 1 uur buiten getraind. gelukkig was dit stijl en was het kwa conditie niet heel zwaar. Want na al dat trainen kon iedereen nog amper op z’n benen staan en de spieren wilden niet meer helemaal mee werken. Na deze training het huis schoon gemaakt, koffers gepakt en toen was het tijd om te vertrekken. John was zo top en bracht me naar huis.

We hebben echt een top weekend gehad, iedereen had tot het gaatje getraind en nu ik dit typ heb ik echt overal pijn en ben ontzettend moe, net alsof ik 2 nachten achter elkaar flink op stap ben geweest.
Het was top! volgend jaar weer!

Geef een reactie

