♥ Instagram


Ik ben echt dol op foto’s maken, eerst maakte ik er altijd heel wat met mijn gewone camera maar sinds je foto’s op je mobiel kan maken doe ik daar eigenlijk alles mee. Ik was dan ook helemaal happy toen instagram eindelijk voor android uit kwam. Nu maak ik echt van alles foto’s en zet het op instagram. Als je mij op twitter of op instagram volgt dan herken je ze natuurlijk.
Eigenlijk komen vooral mijn katten voorbij, eten wat ik eet of andere dingen. Vandaag heb ik heel wat foto’s voor jullie omdat er gewoon veel leuke tussen zaten die ik met jullie wil delen!

Eerst wat foto’s van mijn katten ik ben echt dol op ze en ja jullie zullen ze regelmatig hier voorbij zien komen.

Wat een cuty niet onze dikzak Skipper

Mijn schat Binky

Tja, als er eten in de buurt is

Onze Bengel Maupie de jongste van het stel

Alle 3 op een rijtje

Schatje niet

Binky

Skipper

Binky

Met warm weer mag bink graag in de tuin rollebollen

Gezellig avondje aan het bowlen geweest met de leukste klasgenoten.

Mijn P afgelopen  jaar gehaald, moest nog 1 toets anatomie en fysiologie herkansen

Dit was zo lekker, Ciabatta broodjes met kruidenboter, sla en komkommer.

Ready voor een avondje stappen

Mijn zusje moest een nieuwe bril, ik vond deze erg leuk.

Met mijn verjaardag kwarktaart gemaakt en hij was gelukt! en nog lekker ook

Smooties ik ben er dol op! Nog altijd blij met mijn smootie maker

Deze was zo lekker! Vers geperste Sinaasappel met Aardbei

Eten bij La Place zo lekker!

Toetje, yoghurt met aardbei

Mijn vader is onze keuken aan het verbouwen, dat geeft nogal een puinhoop

Het was zo koud op mijn kamer dat ik twee vesten aanhad.

Yeaha ready for work!

De zon scheen zo lekker

Sims deed weer eens irritant met een patch, gelukkig loste het zichzelf op

30 graden en wij moesten leren, dus doen we dat in het park

Mijn vriendinnetje, ze kwam al dichterbij

Met Pinksteren was ik bij het dijkfeest in Delfzijl elk jaar weer super! en nu hadden we ook nog gelukkig met het mooie weer.

Heerlijk met mijn voeten in het zand

Dijkfeest delfzijl het was zo warm dat mensen gingen zwemmen

Gezellige BBQ gehad bij de klinkies ik mocht daarna nog bij John achter op de brommer.

Ik vind nagellak er leuk maar ik die felle kleuren hoeft van mij niet, Ik besloot deze weer eens op te doen.

De eerste keer van het jaar dat ik bij ons in het zwembad lag en ja het is zoutwater

Mini’s mee naar teakwondo kamp

Dit is zo’n leuke boekenserie, Wings, Spells, Illusions en Destiny van Aprilyanne Pike! Echt een aanrader als je van fantasy houd.

Dat was hem voor deze keer

Liefs Marii

Geef een reactie

