Poseplayer Tutorial


Cmomoney heeft de poseplayer gemaakt, wil jij ook graag met de poseplayer werken maar snap je niet hoe het werkt? In deze tutorial leg ik het aan je uit.

Eerst moet je de poseplayer downloaden en bij je packages bestanden zetten.
De Poseplayer Downloaden kan hier: Mod The Sims

Heb je hem gedownload en uitgepakt met wanrar of een ander uitpak programma.
Zet je hem in de map Mijn Documenten -> Electronic Arts -> Sims 3 -> Mods -> Packages.

Start het spel op. Voor het scherm met jou opgeslagen spellen verschijnt een venster waarin staat Poseplayer en welke poses jij eventueel gedownload hebt. Je kunt hier gewoon op het vinkje klikken. Een andere mogelijkheid heb je ook niet.
Daarna kun je gewoon jou opgeslagen spel opstarten.

Stap 1: Ga naar de koopmodes, Klik op Sorteren op functie ( Plaatje stoel met lamp), Daarna klik je op Decoratie ( Plaatje met de bloem in een vaas), en dan klik je op Diverse Decoratie. ( de 3 rondjes) Dan zie je meteen als eerste de poseplayer staan. Hij kost maar $1,00. Klik er op en plaats hem ergens op je kavel of in huis. Wat je zelf makkelijk vind. Ik plaats hem op de kavel.

Zoals jullie zien heb ik hem op het grasveld geplaatst.

Stap 2: Ga terug naar de leefmodes. Klik met je sim op de poseplayer en dan krijg je de volgende interacties zoals in het plaatje hierboven. Omdat je verschillende opties zijn ga ik ze één voor één uitleggen. Zorg er wel voor dat je spel niet op pauze staat. Want dan gebeurt er niets.

Interactie pose by name:

1: Klik op Pose by name.

2: Heb je er op geklikt dan verschijnt het venster in het bovenstaande plaatje. Vul de Code van de pose in die jij wil dat je sim gaat doen. En klik op het vinkje.

** Let Op: De code moet precies zo zijn ingevuld zoals hij gemaakt is. Anders doet de pose het niet! **

3: En je sim doet de pose! Je kunt nu leuke foto’s van je sim maken. door op C te klikken maak je een foto en die kun je terug vinden bij Mijn Documenten -> Electronic Arts -> De Sims 3 – Screensavers

4: Ben je klaar met foto’s maken? Dan klik je links boven in de hoek het plaatje van de poseplayer weg en je sim komt weer tot leven.

Interactie Use Current Pose:

Zoals jullie zien is er een nieuwe interactie bij gekomen. Dit is Use Current Pose. Als je hier op klikt krijg je de laatste pose die je met die sim hebt gedaan nog een keer. Vervolgens als je klaar bent met foto’s maken klik je het plaatje van de pose player links boven in weer weg. En je sim komt weer tot leven.

Interactie Select Pose From List:

1: Klik op Select pose from list.

2: Vervolgens verschijnt dit venster. Je ziet een lijst met alle poses die jij gedownload hebt en in je spel hebt staan. Kies er 1 uit en klik op het vinkje. Persoonlijk vind ik dit erg makkelijk want je hoeft niet steeds alle codes op te zoeken en in te vullen.

3: En je sim doet de pose! Ben je klaar met foto’s maken dan klik je links boven in de pose player weer weg en je sim komt weer tot leven.

Interactie By List

1: Klik op My List Dan verschijnt er nog een interactie lijst.

2: Je ziet 3 interacties staan. Ad to my list, Ad Current pose to my list en Ad pose from list to my list.

Klik je op Ad to my list: krijg je weer een typbalk en kan je een code intypen en daarna op het vinkje klikken. Deze code word dan aan een lijst toegevoegd. Dat scheelt op hoop typwerk.
Bij Ad Current pose to my list voeg je de pose die je als laatste gebruikt hebt aan de lijst toe.
En bij Ad pose from list to my list. Hiermee pak je een pose van al een bestaande lijst en voeg je die bij een andere lijst.

Ik zelf gebruik deze interactie eigenlijk nooit omdat bij de nieuwe update van de poseplayer je al Select pose from list een mooie lijst met allemaal poses hebt staan. Maar hij kan handig zijn.

Overige:

De Poseplayer geïnstalleerd maar je hebt geen poses? 

Heb je de poseplayer geïnstalleerd maar nog geen poses? Ik heb voor jullie een aantal sites van mijn favoriete sites op een rijtje gezet waar je poses kunt downloaden.

EA Poses lijst 

Sims 3 poses database 

Beech Nut Baby’s

 My Blue Book

Studio Star Girls

Maximum Sims

Severinka

Waar zet je poses? 
Op de zelfde plek waar je de poseplayer hebt neergezet dus in het mapje Mods -> Packages

Tips om mooie screens te maken.
– Voer de Cheat HideHeadlineEffects On in en de plumbob en denk wolkjes van je sim verdwijnen.
– Met de Cheat MoveObjects on ( wel in de bouw modes) Kun je, je sim verplaatsen en zo neer zetten zoals jij het graag wilt. Je sim draaien kan je het beste doen met < en >
– Als je Tab indrukt kun je nog mooiere foto’s van jou sim maken

Dit was de tutorial heb je nog vragen? laat een reactie achter in dit bericht en ik zal ze zo goed mogelijk beantwoorden.

Tutorial  gemaakt voor simsadventures

28 gedachtes over “Poseplayer Tutorial

    • Ik snap al wat je niet goed hebt gedaan! je moet de winzip bestandjes uitpakken! en alleen het bestandje wat je uitpakt er in zetten en het winzip bestandje er uit halen!

  1. En ik zie dat je het bestandje resource niet geplaatst hebt in je package map!! die moet er wel in wil je de downloads zien! kijk nog even goed naar mijn tutorial hoe plaats je package bestanden!

  2. ik snap niet goed hoe ik hem moet uitpakken enzo want als ik die pose player heb wil die m niet openen ook niet met die andere programmas !

  3. hoii kan je miss een filmpje maken want snap er echt nog niks van want ik krijg in plaats van download poseplayer 5-25-11
    krijg ik poseplayer 8-22-13
    help me alsjeblieft!..

Geef een reactie

