En toen was er toch een einde.


Als je mij volgt op twitter en me uit de sims wereld kent dan weet je misschien wel dat ik moderator ben op Simsadventures. Helaas vandaag kregen we bericht van Kyta dat ze niet meer verder kan met de site. Bakie en ik hadden beide niet de tijd om de site volledig over te nemen en wilden dit ook niet. Simsadventures is van Kyta en niet van ons. Ik vind het erg jammer en heb ook al was die kort een leuke tijd gehad op SA. Als teamleden houden we contact maar toch blijft het jammer vinden.

Al mijn werk gaat gelukkig niet verloren. Binnenkort zal ik mijn reviews en tutorials die ik gemaakt heb verplaatsten naar mijn blog.

Ik heb met veel plezier bij SA gewerkt en ik hoop dat ik ooit nog eens de kans krijg om bij een leuk en gezellige fansite aan de slag te kunnen.

Kyta bedankt voor de kans en de leuke tijd!

 

Liefs Marii

Geef een reactie

