Shoplogje #1


Gister ben ik met een vriendin wezen shoppen in Groningen. Veel gekocht heb ik niet maar ik heb wel dingen gekocht die ik echt nodig had.
Zo ben ik heel blij met mijn nieuwe vans schoenen. En heb ik een korte en lange broek gekocht. De blauwe is lang.
De blauwe broek had ik ook in het mint groen gezien. Helaas was die niet meer in mijn maat aankomende week maar even in Zwolle kijken of hij daar nog is.
Ook heb ik nog drie nivea reinigings producten gekocht. Het was lekker weer en een gezellige dag.

Liefs Marii

Geef een reactie

