Een nieuwe start


Ja, je ziet het goed. Vandaag besloot ik om helemaal opnieuw te beginnen. Al een tijdje speelde het door mijn hoofd. Mijn blog was echt een rotzooi van alles en nog wat bij elkaar. Dus vanaf vandaag een nieuwe blog en dus ook een nieuwe layout. Voor nu vind ik hem prima zo. Misschien dat ik ooit de header nog eens ga veranderen.
Vanaf nu is mijn blog niet alleen persoonlijk maar deel ik al mijn werk binnen de sims. Zo kunnen jullie reviews, tutorials en screens hier vinden die ik voor simsadventures heb geschreven maar ook hier met jullie deel.
Natuurlijk laat ik ook af en toe een persoonlijke blogje achter.

Laat me weten wat jullie van mijn nieuwe layout en opzet vinden.

 

Liefs Marii

Geef een reactie

